MC MEDIA NETWORK

aekaelanorthosisapoelapollondoksaehtnikosparalimniermiskarmiotissasalaminaomonoiaolympiakospafoslaligaserieapremiersuperleague

(ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ) Το άναρχο παιγνίδι, η τρύπα του ΑΠΟΕΛ και ο αιφνιδιασμός Τιμούρ που δεν βγήκε

Την Τετάρτη στο ΓΣΠ στο παιγνίδι μεταξύ ΑΠΟΕΛ και Ανόρθωσης, είδαμε ένα ντέρμπι στο οποίο κυριάρχησε η δύναμη και όχι η ποιότητα των δύο ομάδων.

Είδαμε ένα παιγνίδι που αν βγάλουμε από την εξίσωση τα δύο δοκάρια του ΑΠΟΕΛ σε χρόνο καθυστερήσεων, θα μιλούσαμε για μόλις δύο ευκαιρίες, ένα ακίνδυνο σουτ του Καλτσά και μία μεγάλη ευκαιρία στην κεφαλιά Πάβλοβιτς που πέρασε λίγο έξω.

Εμείς θα πάρουμε την ανάλυσή μας για το παιγνίδι ένα βήμα (και δύο και τρία) από τις συνηθισμένες που βλέπουμε και διαβάζουμε, καθώς το SHOOTANDGOAL έχει στην κατοχή του στοιχεία και στατιστικά για το παιγνίδι που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.

Αναλύοντας αυτά τα στοιχεία, βλέπουμε ότι μπορούμε πολύ εύκολα να χωρίσουμε το παιγνίδι ανά 30λεπτα. Στο πρώτο 30λεπτο όπου το ΑΠΟΕΛ είχε την κατοχή αλλά όχι φάσεις, στο δεύτερο 30λεπτό όπου ανέλαβε τον έλεγχο η Ανόρθωση αλλά και πάλι χωρίς φάσεις, και ένα τελευταίο 30λεπτο όπου ανέβηκε ξανά το ΑΠΟΕΛ (αλλά με φάσεις έστω και στο άναρχο παιγνίδι που είδαμε στον χρόνο των καθυστερήσεων).

Πάμε λοιπόν να αναλύσουμε τι έγινε στο παιγνίδι:

Οι θέσεις που κινήθηκαν οι παίχτες

Όπως θα δούμε και από το γράφημα με τις μέσες θέσεις, το παιγνίδι του ΑΠΟΕΛ σε μεγάλο βαθμό στον αγώνα ήταν άναρχο, με τους παίχτες να μην κρατάνε τις θέσεις τους και στην ουσία να καλύπτουν τους ίδιους χώρους.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να σας επεξηγήσουμε, ο πίνακας δείχνει τη μέση θέση του κάθε παίχτη μέσα στον αγωνιστικό χώρο για το παιγνίδι. Όσο πιο ψηλά είναι προς την επίθεση, τόσο πιο ψηλά είχε αγωνιστεί σε όλο τον αγώνα. Όσο πιο πλάγια βρίσκεται, τόσο πιο πλάγια αγωνίστηκε κατά τη διάρκεια του αγώνα. Με έντονο χρώμα είναι οι παίχτες που αγωνίστηκαν βασικοί, με μόνο το περίγραμμα, αυτοί που πέρασαν στον αγώνα ως αλλαγή.

Για παράδειγμα, ο Μακρής (33) και ο Μάτιτς (14) κινήθηκαν στους ίδιους χώρους στον αγώνα. Ο ένας ήταν ο ακραίος επιθετικός μέσος της ομάδας, ο άλλος ήταν αμυντικό μέσος.

Βλέπουμε το ΑΠΟΕΛ να κινείτο πολύ περισσότερο προς τη δεξιά του πλευρά και τους παίχτες να υπερφορτώνουν τον άξονα αλλά χωρίς ξεκάθαρα τρεξίματα ή ρόλους.

Υπήρχε μία τρύπα στα αριστερά καθώς ο Μακρής πήγαινε αρκετά προς τον άξονα αλλά ο Νικόλας Ιωάννου δεν ανέβαινε αρκετά ώστε να δώσει πλάτος στην επίθεση του ΑΠΟΕΛ. Βλέπουμε ότι παρά το γεγονός ότι η ομάδα της Λευκωσίας υπερφόρτωσε το παιγνίδι της προς τα δεξιά, ο Ιωάννου κινήθηκε ακριβώς όπως κινήθηκε στα δεξιά ο άλλος ακραίος μπακ της ομάδας, Ντράγκαν Μιχαήλοβιτς.

Με την είσοδό του Βιντιγκάλ στο παιγνίδι, αμέσως το ΑΠΟΕΛ έβγαλε παίχτες και από τα αριστερά αναγκάζοντας την Ανόρθωση σε πιο παθητικό ρόλο.

Φάνηκε και στη ροή του παιγνιδιού ότι ναι μεν το ΑΠΟΕΛ είχε την κατοχή της μπάλας σε μεγάλα διαστήματα αλλά ήταν μία ανούσια κατοχή που δεν απειλούσε την Ανόρθωση.

Το ΑΠΟΕΛ κέρδισε πολύ περισσότερα μέτρα με την είσοδο του Βιντιγκάλ (71) και Πάβλοβιτς (20). Με την είσοδό τους στο παιγνίδι, οι γραμμές του ΑΠΟΕΛ ανέβηκαν εντυπωσιακά και έβαλαν πίεση αρκετά ψηλά στην Ανόρθωση, ιδιαίτερα στο τελευταίο 15λεπτο του αγώνα (συν τον χρόνο των καθυστερήσεων).

Είναι εμφανέστατο και στο γράφημα ότι με την είσοδο αυτών των δύο στο γήπεδο, η πίεση του ΑΠΟΕΛ έγινε πιο ψηλή ενώ η μπάλα γυρόφερνε περισσότερο κοντά στην περιοχή της Ανόρθωσης.

Από την άλλη, ο Τιμούρ εξέπληξε και με την εντεκάδα του αλλά και στο πως συμπεριφέρθηκαν οι παίχτες στο γήπεδο.

Όλοι μας πίστευαν ότι με αυτή την εντεκάδα, στην κορυφή της επίθεσης θα πήγαινε ο Καλτσάς όπου τον είχε δοκιμάσει εκεί στα δύο προηγούμενα παιγνίδια με Ολυμπιακό και Δόξα.

Όμως όπως φάνηκε και στο παιγνίδι αλλά και στο πιο κάτω γράφημα, ο παίχτης που αγωνίστηκε πιο ψηλά από όλους ήταν ο Βασιλακάκης (16) ενώ σε θέση σέντερ φορ είδαμε αρκετή ώρα και τον Ράγιος (10).

Δεν βοήθησε ιδιαίτερα την Ανόρθωση η απόφαση αυτή του Τιμούρ Κετσπάγια καθώς με τους δύο να αγωνίζονται πιο ψηλά από όλους, η ομάδα της Αμμοχώστου δεν είχε σωστή ανάπτυξη από πίσω με τους Αρτυματά και Νταουσβίλι.

Στο πρώτο ημίχρονο η Ανόρθωση δεν μπορούσε να κρατήσει σωστά μπάλα, τουλάχιστον για το πρώτο μισάωρο, αλλά στα επόμενα 30 λεπτά και ιδιαίτερα στα πρώτα 15 της επανάληψης, έφερε το παιγνίδι στα μέτρα της και είχε τον έλεγχο. Για αυτά θα τα πούμε πιο κάτω.

Να αναφέρουμε όμως ότι από το γράφημα φαίνεται ότι οι παίχτες της Ανόρθωσης κράτησαν τις θέσεις τους μέσα στο παιγνίδι και ήταν πιο συγκεντρωμένοι στο πλάνο του προπονητή τους.

Ακόμη και με τις αλλαγές που έγιναν δεν άλλαξε κάτι στον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε το παιγνίδι ο Τιμούρ. Βλέπουμε για παράδειγμα τον Ντούρις (18) να κινείται στους ίδιους χώρους που κινήθηκε ο Μανθάτης (24) και τον Ιωάννου στα λεπτά που αγωνίστηκε να κινείται στους χώρους του Καλτσά αλλά λίγο πιο πίσω. Ήταν τα λεπτά που ανέβηκε μέτρα το ΑΠΟΕΛ με αποτέλεσμα οι παίχτες της Ανόρθωσης να κρατήσουν πιο πίσω τις γραμμές τους.

Οι τρεις φάσεις του αγώνα

Αυτό που είδαμε στον αγώνα, μεταφράζεται και στα στατιστικά τα οποία κατέχει το SHOOTANDGOAL.

Συγκεκριμένα, είχαμε ένα πρώτο ημίχρονο που η μόνη τελική ήταν από πλευράς Ανόρθωσης με ένα μακρινό σουτ του Καλτσά. Ήταν ένα πρώτο ημίχρονο όπου η Ανόρθωση άφησε τη μπάλα στο ΑΠΟΕΛ, όμως η ομάδα της Λευκωσίας δεν ήξερε τι να την κάνει. Δεν υπήρχε γρήγορο τέμπο και φαντασία από πλευράς ΑΠΟΕΛ και η Ανόρθωση δεν δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα να κρατήσει μακριά τον αντίπαλό της από την περιοχή του Λόρια.

Μετά το μισάωρο κέρδισε κάποια μέτρα στο γήπεδο η Ανόρθωση και ισορρόπησε κάπως στο θέμα κατοχής. Ήταν όμως στο πρώτο 15λεπτο του δευτέρου ημιχρόνου που η Ανόρθωση μπήκε πιο δυνατά και είχε τον έλεγχο του αγώνα. Ήταν το καλύτερό της 15λεπτο μέσα στο παιγνίδι, αλλά και πάλι δεν κατάφερε να δημιουργήσει κάποιες φάσεις. Ήταν όμως καλύτερη και σε θέμα κατοχής και σε αριθμό επιθέσεων.

Και αυτό φαίνεται από τους πιο κάτω πίνακες.

Πάμε να δούμε τον πρώτο που αφορά την κατοχή μπάλας:

Το ΑΠΟΕΛ μπήκε με σαφή προσανατολισμό να κρατήσει μπάλα και την Ανόρθωση να κλείσει τους διαδρόμους.

Στο πρώτο 15λεπτο η κατοχή ήταν 72-28 για το ΑΠΟΕΛ, ενώ από το 16’ μέχρι το 30’ η κατοχή ήταν 62-38. Όσο περνούσε η ώρα όπως είπαμε, η Ανόρθωση κέρδιζε μέτρα στο γήπεδο και στο τελευταίο 15λεπτο του πρώτου ημιχρόνου, η κατοχή ήταν περίπου η ίδια και για τις δύο ομάδες (52-48).

Και το πρώτο 15λεπτο του δευτέρου ημιχρόνου κινήθηκε στα ίδια επίπεδα σχεδόν η κατοχή (51-49), όμως η Ανόρθωση πατούσε πολύ καλύτερα από την αντίπαλό της.

Όπως θα δείτε από τον πιο κάτω πίνακα, των επιθέσεων ανά λεπτό, από το 46’ μέχρι το 60’ η Ανόρθωση ήταν πιο επιθετική από το ΑΠΟΕΛ έχοντας 0.6 επιθέσεις ανά λεπτό ενώ το ΑΠΟΕΛ μόλις 0.07.

Ήταν το καλύτερο τέταρτο της Ανόρθωσης στο παιγνίδι, με τον Τιμούρ Κετσπάγια να θέλει να αιφνιδιάσει το ΑΠΟΕΛ ξέροντας ότι αν πετύχει ένα τέρμα, έχει τους παίχτες πίσω για να κρατήσουν ανέπαφη την εστία του. Είδε και το ΑΠΟΕΛ ότι στο πρώτο ημίχρονο δυσκολευόταν να δημιουργήσει κάτι και πήρε ένα ρίσκο όπως επιτεθεί παραπάνω.

Στη συνέχεια ισορρόπησε ξανά το ΑΠΟΕΛ με τις δύο ομάδες από το 61’ μέχρι το 75’ να έχουν τις ίδιες επιθέσεις ανά λεπτό και την ομάδα της Λευκωσίας να έχει ξανά τον έλεγχο στο τελευταίο τέταρτο του αγώνα (συν τις καθυστερήσεις), οπόταν και κράτησε την Ανόρθωση στο δικό της μισό.

Ξανά αδυναμία από τον άξονα για την Ανόρθωση

Η Ανόρθωση από την αρχή της χρονιάς βγάζει μία αδυναμία να επιτεθεί σωστά από τον άξονα, ιδιαίτερα στα ντέρμπι. Ο Ράγιος είναι ακίνδυνος όταν γυρίζει αρκετά πίσω να πάρει μπάλα ενώ ο Βασιλακάκης που είναι παίχτης που αγωνίζεται σαν οκτάρι αλλά και σαν δεκάρι, δεν είναι ο ποδοσφαιριστής που θα ελέγξει το τέμπο του αγώνα από πίσω.

Προσπάθησαν στην Ανόρθωση να φέρουν ένα οκτάρι, δεν τους βγήκε η περίπτωση Πόποβιτς και στη συνέχεια έμειναν όπως είχε στη μεσαία γραμμή. Με τα τόσα ντέρμπι μέσα στα πλέιοφ να πλησιάζουν, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν η απόφαση να μην έρθει ακόμη ένα δημιουργικό χαφ ήταν σωστή ή λάθος. Θέση υπήρχε πάντως καθώς έφυγε από το ρόστερ ο Σαντίκ που πήγε στην ΕΝΠ με αποτέλεσμα η Ανόρθωση να βγάζει το υπόλοιπο της χρονιάς με 14 θέσεις ξένους-κοινοτικούς στον κατάλογο Α΄.

Όπως θα δείτε και από το πιο κάτω γράφημα, είναι εμφανέστατο ότι η Ανόρθωση νιώθει… μεγαλύτερη ασφάλεια όταν προσπαθεί να επιτεθεί από τα πλάγια παρά τον άξονα, δείγμα της όποιας αδυναμίας βγάζει η Ανόρθωση να επιτεθεί σωστά από τον άξονα.

Στο παιγνίδι με το ΑΠΟΕΛ είχε 10 επιθέσεις από τα αριστερά, 10 από τα δεξιά και μόλις 4 επιθέσεις από τον κεντρικό διάδρομο.

Από την άλλη, το ΑΠΟΕΛ ήταν πολύ πιο ισορροπημένο στην ανάπτυξή του καθώς βλέπουμε περίπου τα ίδια ποσοστά και στα δύο άκρα αλλά και στον άξονα.

Μικρές… παρατηρήσεις

Για το τέλος, κάποιες μικρές παρατηρήσεις από τον αγώνα και τη στατιστική πλευρά του.

Έχουμε και λέμε:

– Δεν του βγήκε το παιγνίδι οργανωτικά του Άλεφ. Από τις 8 πάσες προς τα μπρος που επιχείρησε, μόλις οι 4 ήταν επιτυχημένες. Ο Σόουζα για παράδειγμα είχε 11/13 επιτυχημένες.

– Ο Ράγιος για ακόμη ένα εκτός έδρας ντέρμπι δεν πρόσφερε σχεδόν τίποτα. Από τις συνολικά 81 ενέργειες που είχε στο παιγνίδι, μόνο οι 38 και ποσοστό (47%) ήταν επιτυχημένες. Μέσα στον αριθμό ενεργειών περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι πάσες που επιχείρησε, οι ντρίμπλες που επιχείρησε και άλλα.

– Το ΑΠΟΕΛ είχε δύο δοκάρια και μία πολύ καλή ευκαιρία με τον Πάβλοβιτς αλλά το xGoals του για το παιγνίδι ήταν μόλις 0.32. Δηλαδή με βάση την ποιότητα ευκαιριών που βρήκε έπρεπε να πετύχει… το ένα τρίτο ενός τέρματος! Αυτό συμβαίνει επειδή τα σουτ Μερκή και Βιντιγκάλ, από τα σημεία που έγιναν και τις συνθήκες που έγιναν, συνήθως… δεν καταλήγουν τέρμα. Μεγαλύτερη ευκαιρία στον αγώνα σε ότι αφορά το xG, ήταν η κεφαλιά του Πάβλοβιτς στο 83’ με 0.17 xG. Όσον αφορά την Ανόρθωση, το συνολικό της xG στο παιγνίδι ήταν… 0.04. Με λίγα λόγια, με τις ίδιες ευκαιρίες που έκανε στο ΓΣΠ την Τετάρτη, θα χρειαστούν 25 παιγνίδια για να πετύχει ένα τέρμα με βάση τη στατιστική των xGoals!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Πατήστε εδώ για να διαβάσετε αναλυτικά για τα xGoals.

Την Τετάρτη στο ΓΣΠ στο παιγνίδι μεταξύ ΑΠΟΕΛ και Ανόρθωσης, είδαμε ένα ντέρμπι στο οποίο κυριάρχησε η δύναμη και όχι η ποιότητα των δύο ομάδων.

Είδαμε ένα παιγνίδι που αν βγάλουμε από την εξίσωση τα δύο δοκάρια του ΑΠΟΕΛ σε χρόνο καθυστερήσεων, θα μιλούσαμε για μόλις δύο ευκαιρίες, ένα ακίνδυνο σουτ του Καλτσά και μία μεγάλη ευκαιρία στην κεφαλιά Πάβλοβιτς που πέρασε λίγο έξω.

Εμείς θα πάρουμε την ανάλυσή μας για το παιγνίδι ένα βήμα (και δύο και τρία) από τις συνηθισμένες που βλέπουμε και διαβάζουμε, καθώς το SHOOTANDGOAL έχει στην κατοχή του στοιχεία και στατιστικά για το παιγνίδι που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.

Αναλύοντας αυτά τα στοιχεία, βλέπουμε ότι μπορούμε πολύ εύκολα να χωρίσουμε το παιγνίδι ανά 30λεπτα. Στο πρώτο 30λεπτο όπου το ΑΠΟΕΛ είχε την κατοχή αλλά όχι φάσεις, στο δεύτερο 30λεπτό όπου ανέλαβε τον έλεγχο η Ανόρθωση αλλά και πάλι χωρίς φάσεις, και ένα τελευταίο 30λεπτο όπου ανέβηκε ξανά το ΑΠΟΕΛ (αλλά με φάσεις έστω και στο άναρχο παιγνίδι που είδαμε στον χρόνο των καθυστερήσεων).

Πάμε λοιπόν να αναλύσουμε τι έγινε στο παιγνίδι:

Οι θέσεις που κινήθηκαν οι παίχτες

Όπως θα δούμε και από το γράφημα με τις μέσες θέσεις, το παιγνίδι του ΑΠΟΕΛ σε μεγάλο βαθμό στον αγώνα ήταν άναρχο, με τους παίχτες να μην κρατάνε τις θέσεις τους και στην ουσία να καλύπτουν τους ίδιους χώρους.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να σας επεξηγήσουμε, ο πίνακας δείχνει τη μέση θέση του κάθε παίχτη μέσα στον αγωνιστικό χώρο για το παιγνίδι. Όσο πιο ψηλά είναι προς την επίθεση, τόσο πιο ψηλά είχε αγωνιστεί σε όλο τον αγώνα. Όσο πιο πλάγια βρίσκεται, τόσο πιο πλάγια αγωνίστηκε κατά τη διάρκεια του αγώνα. Με έντονο χρώμα είναι οι παίχτες που αγωνίστηκαν βασικοί, με μόνο το περίγραμμα, αυτοί που πέρασαν στον αγώνα ως αλλαγή.

Για παράδειγμα, ο Μακρής (33) και ο Μάτιτς (14) κινήθηκαν στους ίδιους χώρους στον αγώνα. Ο ένας ήταν ο ακραίος επιθετικός μέσος της ομάδας, ο άλλος ήταν αμυντικό μέσος.

Βλέπουμε το ΑΠΟΕΛ να κινείτο πολύ περισσότερο προς τη δεξιά του πλευρά και τους παίχτες να υπερφορτώνουν τον άξονα αλλά χωρίς ξεκάθαρα τρεξίματα ή ρόλους.

Υπήρχε μία τρύπα στα αριστερά καθώς ο Μακρής πήγαινε αρκετά προς τον άξονα αλλά ο Νικόλας Ιωάννου δεν ανέβαινε αρκετά ώστε να δώσει πλάτος στην επίθεση του ΑΠΟΕΛ. Βλέπουμε ότι παρά το γεγονός ότι η ομάδα της Λευκωσίας υπερφόρτωσε το παιγνίδι της προς τα δεξιά, ο Ιωάννου κινήθηκε ακριβώς όπως κινήθηκε στα δεξιά ο άλλος ακραίος μπακ της ομάδας, Ντράγκαν Μιχαήλοβιτς.

Με την είσοδό του Βιντιγκάλ στο παιγνίδι, αμέσως το ΑΠΟΕΛ έβγαλε παίχτες και από τα αριστερά αναγκάζοντας την Ανόρθωση σε πιο παθητικό ρόλο.

Φάνηκε και στη ροή του παιγνιδιού ότι ναι μεν το ΑΠΟΕΛ είχε την κατοχή της μπάλας σε μεγάλα διαστήματα αλλά ήταν μία ανούσια κατοχή που δεν απειλούσε την Ανόρθωση.

Το ΑΠΟΕΛ κέρδισε πολύ περισσότερα μέτρα με την είσοδο του Βιντιγκάλ (71) και Πάβλοβιτς (20). Με την είσοδό τους στο παιγνίδι, οι γραμμές του ΑΠΟΕΛ ανέβηκαν εντυπωσιακά και έβαλαν πίεση αρκετά ψηλά στην Ανόρθωση, ιδιαίτερα στο τελευταίο 15λεπτο του αγώνα (συν τον χρόνο των καθυστερήσεων).

Είναι εμφανέστατο και στο γράφημα ότι με την είσοδο αυτών των δύο στο γήπεδο, η πίεση του ΑΠΟΕΛ έγινε πιο ψηλή ενώ η μπάλα γυρόφερνε περισσότερο κοντά στην περιοχή της Ανόρθωσης.

Από την άλλη, ο Τιμούρ εξέπληξε και με την εντεκάδα του αλλά και στο πως συμπεριφέρθηκαν οι παίχτες στο γήπεδο.

Όλοι μας πίστευαν ότι με αυτή την εντεκάδα, στην κορυφή της επίθεσης θα πήγαινε ο Καλτσάς όπου τον είχε δοκιμάσει εκεί στα δύο προηγούμενα παιγνίδια με Ολυμπιακό και Δόξα.

Όμως όπως φάνηκε και στο παιγνίδι αλλά και στο πιο κάτω γράφημα, ο παίχτης που αγωνίστηκε πιο ψηλά από όλους ήταν ο Βασιλακάκης (16) ενώ σε θέση σέντερ φορ είδαμε αρκετή ώρα και τον Ράγιος (10).

Δεν βοήθησε ιδιαίτερα την Ανόρθωση η απόφαση αυτή του Τιμούρ Κετσπάγια καθώς με τους δύο να αγωνίζονται πιο ψηλά από όλους, η ομάδα της Αμμοχώστου δεν είχε σωστή ανάπτυξη από πίσω με τους Αρτυματά και Νταουσβίλι.

Στο πρώτο ημίχρονο η Ανόρθωση δεν μπορούσε να κρατήσει σωστά μπάλα, τουλάχιστον για το πρώτο μισάωρο, αλλά στα επόμενα 30 λεπτά και ιδιαίτερα στα πρώτα 15 της επανάληψης, έφερε το παιγνίδι στα μέτρα της και είχε τον έλεγχο. Για αυτά θα τα πούμε πιο κάτω.

Να αναφέρουμε όμως ότι από το γράφημα φαίνεται ότι οι παίχτες της Ανόρθωσης κράτησαν τις θέσεις τους μέσα στο παιγνίδι και ήταν πιο συγκεντρωμένοι στο πλάνο του προπονητή τους.

Ακόμη και με τις αλλαγές που έγιναν δεν άλλαξε κάτι στον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε το παιγνίδι ο Τιμούρ. Βλέπουμε για παράδειγμα τον Ντούρις (18) να κινείται στους ίδιους χώρους που κινήθηκε ο Μανθάτης (24) και τον Ιωάννου στα λεπτά που αγωνίστηκε να κινείται στους χώρους του Καλτσά αλλά λίγο πιο πίσω. Ήταν τα λεπτά που ανέβηκε μέτρα το ΑΠΟΕΛ με αποτέλεσμα οι παίχτες της Ανόρθωσης να κρατήσουν πιο πίσω τις γραμμές τους.

Οι τρεις φάσεις του αγώνα

Αυτό που είδαμε στον αγώνα, μεταφράζεται και στα στατιστικά τα οποία κατέχει το SHOOTANDGOAL.

Συγκεκριμένα, είχαμε ένα πρώτο ημίχρονο που η μόνη τελική ήταν από πλευράς Ανόρθωσης με ένα μακρινό σουτ του Καλτσά. Ήταν ένα πρώτο ημίχρονο όπου η Ανόρθωση άφησε τη μπάλα στο ΑΠΟΕΛ, όμως η ομάδα της Λευκωσίας δεν ήξερε τι να την κάνει. Δεν υπήρχε γρήγορο τέμπο και φαντασία από πλευράς ΑΠΟΕΛ και η Ανόρθωση δεν δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα να κρατήσει μακριά τον αντίπαλό της από την περιοχή του Λόρια.

Μετά το μισάωρο κέρδισε κάποια μέτρα στο γήπεδο η Ανόρθωση και ισορρόπησε κάπως στο θέμα κατοχής. Ήταν όμως στο πρώτο 15λεπτο του δευτέρου ημιχρόνου που η Ανόρθωση μπήκε πιο δυνατά και είχε τον έλεγχο του αγώνα. Ήταν το καλύτερό της 15λεπτο μέσα στο παιγνίδι, αλλά και πάλι δεν κατάφερε να δημιουργήσει κάποιες φάσεις. Ήταν όμως καλύτερη και σε θέμα κατοχής και σε αριθμό επιθέσεων.

Και αυτό φαίνεται από τους πιο κάτω πίνακες.

Πάμε να δούμε τον πρώτο που αφορά την κατοχή μπάλας:

Το ΑΠΟΕΛ μπήκε με σαφή προσανατολισμό να κρατήσει μπάλα και την Ανόρθωση να κλείσει τους διαδρόμους.

Στο πρώτο 15λεπτο η κατοχή ήταν 72-28 για το ΑΠΟΕΛ, ενώ από το 16’ μέχρι το 30’ η κατοχή ήταν 62-38. Όσο περνούσε η ώρα όπως είπαμε, η Ανόρθωση κέρδιζε μέτρα στο γήπεδο και στο τελευταίο 15λεπτο του πρώτου ημιχρόνου, η κατοχή ήταν περίπου η ίδια και για τις δύο ομάδες (52-48).

Και το πρώτο 15λεπτο του δευτέρου ημιχρόνου κινήθηκε στα ίδια επίπεδα σχεδόν η κατοχή (51-49), όμως η Ανόρθωση πατούσε πολύ καλύτερα από την αντίπαλό της.

Όπως θα δείτε από τον πιο κάτω πίνακα, των επιθέσεων ανά λεπτό, από το 46’ μέχρι το 60’ η Ανόρθωση ήταν πιο επιθετική από το ΑΠΟΕΛ έχοντας 0.6 επιθέσεις ανά λεπτό ενώ το ΑΠΟΕΛ μόλις 0.07.

Ήταν το καλύτερο τέταρτο της Ανόρθωσης στο παιγνίδι, με τον Τιμούρ Κετσπάγια να θέλει να αιφνιδιάσει το ΑΠΟΕΛ ξέροντας ότι αν πετύχει ένα τέρμα, έχει τους παίχτες πίσω για να κρατήσουν ανέπαφη την εστία του. Είδε και το ΑΠΟΕΛ ότι στο πρώτο ημίχρονο δυσκολευόταν να δημιουργήσει κάτι και πήρε ένα ρίσκο όπως επιτεθεί παραπάνω.

Στη συνέχεια ισορρόπησε ξανά το ΑΠΟΕΛ με τις δύο ομάδες από το 61’ μέχρι το 75’ να έχουν τις ίδιες επιθέσεις ανά λεπτό και την ομάδα της Λευκωσίας να έχει ξανά τον έλεγχο στο τελευταίο τέταρτο του αγώνα (συν τις καθυστερήσεις), οπόταν και κράτησε την Ανόρθωση στο δικό της μισό.

Ξανά αδυναμία από τον άξονα για την Ανόρθωση

Η Ανόρθωση από την αρχή της χρονιάς βγάζει μία αδυναμία να επιτεθεί σωστά από τον άξονα, ιδιαίτερα στα ντέρμπι. Ο Ράγιος είναι ακίνδυνος όταν γυρίζει αρκετά πίσω να πάρει μπάλα ενώ ο Βασιλακάκης που είναι παίχτης που αγωνίζεται σαν οκτάρι αλλά και σαν δεκάρι, δεν είναι ο ποδοσφαιριστής που θα ελέγξει το τέμπο του αγώνα από πίσω.

Προσπάθησαν στην Ανόρθωση να φέρουν ένα οκτάρι, δεν τους βγήκε η περίπτωση Πόποβιτς και στη συνέχεια έμειναν όπως είχε στη μεσαία γραμμή. Με τα τόσα ντέρμπι μέσα στα πλέιοφ να πλησιάζουν, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν η απόφαση να μην έρθει ακόμη ένα δημιουργικό χαφ ήταν σωστή ή λάθος. Θέση υπήρχε πάντως καθώς έφυγε από το ρόστερ ο Σαντίκ που πήγε στην ΕΝΠ με αποτέλεσμα η Ανόρθωση να βγάζει το υπόλοιπο της χρονιάς με 14 θέσεις ξένους-κοινοτικούς στον κατάλογο Α΄.

Όπως θα δείτε και από το πιο κάτω γράφημα, είναι εμφανέστατο ότι η Ανόρθωση νιώθει… μεγαλύτερη ασφάλεια όταν προσπαθεί να επιτεθεί από τα πλάγια παρά τον άξονα, δείγμα της όποιας αδυναμίας βγάζει η Ανόρθωση να επιτεθεί σωστά από τον άξονα.

Στο παιγνίδι με το ΑΠΟΕΛ είχε 10 επιθέσεις από τα αριστερά, 10 από τα δεξιά και μόλις 4 επιθέσεις από τον κεντρικό διάδρομο.

Από την άλλη, το ΑΠΟΕΛ ήταν πολύ πιο ισορροπημένο στην ανάπτυξή του καθώς βλέπουμε περίπου τα ίδια ποσοστά και στα δύο άκρα αλλά και στον άξονα.

Μικρές… παρατηρήσεις

Για το τέλος, κάποιες μικρές παρατηρήσεις από τον αγώνα και τη στατιστική πλευρά του.

Έχουμε και λέμε:

– Δεν του βγήκε το παιγνίδι οργανωτικά του Άλεφ. Από τις 8 πάσες προς τα μπρος που επιχείρησε, μόλις οι 4 ήταν επιτυχημένες. Ο Σόουζα για παράδειγμα είχε 11/13 επιτυχημένες.

– Ο Ράγιος για ακόμη ένα εκτός έδρας ντέρμπι δεν πρόσφερε σχεδόν τίποτα. Από τις συνολικά 81 ενέργειες που είχε στο παιγνίδι, μόνο οι 38 και ποσοστό (47%) ήταν επιτυχημένες. Μέσα στον αριθμό ενεργειών περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι πάσες που επιχείρησε, οι ντρίμπλες που επιχείρησε και άλλα.

– Το ΑΠΟΕΛ είχε δύο δοκάρια και μία πολύ καλή ευκαιρία με τον Πάβλοβιτς αλλά το xGoals του για το παιγνίδι ήταν μόλις 0.32. Δηλαδή με βάση την ποιότητα ευκαιριών που βρήκε έπρεπε να πετύχει… το ένα τρίτο ενός τέρματος! Αυτό συμβαίνει επειδή τα σουτ Μερκή και Βιντιγκάλ, από τα σημεία που έγιναν και τις συνθήκες που έγιναν, συνήθως… δεν καταλήγουν τέρμα. Μεγαλύτερη ευκαιρία στον αγώνα σε ότι αφορά το xG, ήταν η κεφαλιά του Πάβλοβιτς στο 83’ με 0.17 xG. Όσον αφορά την Ανόρθωση, το συνολικό της xG στο παιγνίδι ήταν… 0.04. Με λίγα λόγια, με τις ίδιες ευκαιρίες που έκανε στο ΓΣΠ την Τετάρτη, θα χρειαστούν 25 παιγνίδια για να πετύχει ένα τέρμα με βάση τη στατιστική των xGoals!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Πατήστε εδώ για να διαβάσετε αναλυτικά για τα xGoals.

Την Τετάρτη στο ΓΣΠ στο παιγνίδι μεταξύ ΑΠΟΕΛ και Ανόρθωσης, είδαμε ένα ντέρμπι στο οποίο κυριάρχησε η δύναμη και όχι η ποιότητα των δύο ομάδων.

Είδαμε ένα παιγνίδι που αν βγάλουμε από την εξίσωση τα δύο δοκάρια του ΑΠΟΕΛ σε χρόνο καθυστερήσεων, θα μιλούσαμε για μόλις δύο ευκαιρίες, ένα ακίνδυνο σουτ του Καλτσά και μία μεγάλη ευκαιρία στην κεφαλιά Πάβλοβιτς που πέρασε λίγο έξω.

Εμείς θα πάρουμε την ανάλυσή μας για το παιγνίδι ένα βήμα (και δύο και τρία) από τις συνηθισμένες που βλέπουμε και διαβάζουμε, καθώς το SHOOTANDGOAL έχει στην κατοχή του στοιχεία και στατιστικά για το παιγνίδι που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.

Αναλύοντας αυτά τα στοιχεία, βλέπουμε ότι μπορούμε πολύ εύκολα να χωρίσουμε το παιγνίδι ανά 30λεπτα. Στο πρώτο 30λεπτο όπου το ΑΠΟΕΛ είχε την κατοχή αλλά όχι φάσεις, στο δεύτερο 30λεπτό όπου ανέλαβε τον έλεγχο η Ανόρθωση αλλά και πάλι χωρίς φάσεις, και ένα τελευταίο 30λεπτο όπου ανέβηκε ξανά το ΑΠΟΕΛ (αλλά με φάσεις έστω και στο άναρχο παιγνίδι που είδαμε στον χρόνο των καθυστερήσεων).

Πάμε λοιπόν να αναλύσουμε τι έγινε στο παιγνίδι:

Οι θέσεις που κινήθηκαν οι παίχτες

Όπως θα δούμε και από το γράφημα με τις μέσες θέσεις, το παιγνίδι του ΑΠΟΕΛ σε μεγάλο βαθμό στον αγώνα ήταν άναρχο, με τους παίχτες να μην κρατάνε τις θέσεις τους και στην ουσία να καλύπτουν τους ίδιους χώρους.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να σας επεξηγήσουμε, ο πίνακας δείχνει τη μέση θέση του κάθε παίχτη μέσα στον αγωνιστικό χώρο για το παιγνίδι. Όσο πιο ψηλά είναι προς την επίθεση, τόσο πιο ψηλά είχε αγωνιστεί σε όλο τον αγώνα. Όσο πιο πλάγια βρίσκεται, τόσο πιο πλάγια αγωνίστηκε κατά τη διάρκεια του αγώνα. Με έντονο χρώμα είναι οι παίχτες που αγωνίστηκαν βασικοί, με μόνο το περίγραμμα, αυτοί που πέρασαν στον αγώνα ως αλλαγή.

Για παράδειγμα, ο Μακρής (33) και ο Μάτιτς (14) κινήθηκαν στους ίδιους χώρους στον αγώνα. Ο ένας ήταν ο ακραίος επιθετικός μέσος της ομάδας, ο άλλος ήταν αμυντικό μέσος.

Βλέπουμε το ΑΠΟΕΛ να κινείτο πολύ περισσότερο προς τη δεξιά του πλευρά και τους παίχτες να υπερφορτώνουν τον άξονα αλλά χωρίς ξεκάθαρα τρεξίματα ή ρόλους.

Υπήρχε μία τρύπα στα αριστερά καθώς ο Μακρής πήγαινε αρκετά προς τον άξονα αλλά ο Νικόλας Ιωάννου δεν ανέβαινε αρκετά ώστε να δώσει πλάτος στην επίθεση του ΑΠΟΕΛ. Βλέπουμε ότι παρά το γεγονός ότι η ομάδα της Λευκωσίας υπερφόρτωσε το παιγνίδι της προς τα δεξιά, ο Ιωάννου κινήθηκε ακριβώς όπως κινήθηκε στα δεξιά ο άλλος ακραίος μπακ της ομάδας, Ντράγκαν Μιχαήλοβιτς.

Με την είσοδό του Βιντιγκάλ στο παιγνίδι, αμέσως το ΑΠΟΕΛ έβγαλε παίχτες και από τα αριστερά αναγκάζοντας την Ανόρθωση σε πιο παθητικό ρόλο.

Φάνηκε και στη ροή του παιγνιδιού ότι ναι μεν το ΑΠΟΕΛ είχε την κατοχή της μπάλας σε μεγάλα διαστήματα αλλά ήταν μία ανούσια κατοχή που δεν απειλούσε την Ανόρθωση.

Το ΑΠΟΕΛ κέρδισε πολύ περισσότερα μέτρα με την είσοδο του Βιντιγκάλ (71) και Πάβλοβιτς (20). Με την είσοδό τους στο παιγνίδι, οι γραμμές του ΑΠΟΕΛ ανέβηκαν εντυπωσιακά και έβαλαν πίεση αρκετά ψηλά στην Ανόρθωση, ιδιαίτερα στο τελευταίο 15λεπτο του αγώνα (συν τον χρόνο των καθυστερήσεων).

Είναι εμφανέστατο και στο γράφημα ότι με την είσοδο αυτών των δύο στο γήπεδο, η πίεση του ΑΠΟΕΛ έγινε πιο ψηλή ενώ η μπάλα γυρόφερνε περισσότερο κοντά στην περιοχή της Ανόρθωσης.

Από την άλλη, ο Τιμούρ εξέπληξε και με την εντεκάδα του αλλά και στο πως συμπεριφέρθηκαν οι παίχτες στο γήπεδο.

Όλοι μας πίστευαν ότι με αυτή την εντεκάδα, στην κορυφή της επίθεσης θα πήγαινε ο Καλτσάς όπου τον είχε δοκιμάσει εκεί στα δύο προηγούμενα παιγνίδια με Ολυμπιακό και Δόξα.

Όμως όπως φάνηκε και στο παιγνίδι αλλά και στο πιο κάτω γράφημα, ο παίχτης που αγωνίστηκε πιο ψηλά από όλους ήταν ο Βασιλακάκης (16) ενώ σε θέση σέντερ φορ είδαμε αρκετή ώρα και τον Ράγιος (10).

Δεν βοήθησε ιδιαίτερα την Ανόρθωση η απόφαση αυτή του Τιμούρ Κετσπάγια καθώς με τους δύο να αγωνίζονται πιο ψηλά από όλους, η ομάδα της Αμμοχώστου δεν είχε σωστή ανάπτυξη από πίσω με τους Αρτυματά και Νταουσβίλι.

Στο πρώτο ημίχρονο η Ανόρθωση δεν μπορούσε να κρατήσει σωστά μπάλα, τουλάχιστον για το πρώτο μισάωρο, αλλά στα επόμενα 30 λεπτά και ιδιαίτερα στα πρώτα 15 της επανάληψης, έφερε το παιγνίδι στα μέτρα της και είχε τον έλεγχο. Για αυτά θα τα πούμε πιο κάτω.

Να αναφέρουμε όμως ότι από το γράφημα φαίνεται ότι οι παίχτες της Ανόρθωσης κράτησαν τις θέσεις τους μέσα στο παιγνίδι και ήταν πιο συγκεντρωμένοι στο πλάνο του προπονητή τους.

Ακόμη και με τις αλλαγές που έγιναν δεν άλλαξε κάτι στον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε το παιγνίδι ο Τιμούρ. Βλέπουμε για παράδειγμα τον Ντούρις (18) να κινείται στους ίδιους χώρους που κινήθηκε ο Μανθάτης (24) και τον Ιωάννου στα λεπτά που αγωνίστηκε να κινείται στους χώρους του Καλτσά αλλά λίγο πιο πίσω. Ήταν τα λεπτά που ανέβηκε μέτρα το ΑΠΟΕΛ με αποτέλεσμα οι παίχτες της Ανόρθωσης να κρατήσουν πιο πίσω τις γραμμές τους.

Οι τρεις φάσεις του αγώνα

Αυτό που είδαμε στον αγώνα, μεταφράζεται και στα στατιστικά τα οποία κατέχει το SHOOTANDGOAL.

Συγκεκριμένα, είχαμε ένα πρώτο ημίχρονο που η μόνη τελική ήταν από πλευράς Ανόρθωσης με ένα μακρινό σουτ του Καλτσά. Ήταν ένα πρώτο ημίχρονο όπου η Ανόρθωση άφησε τη μπάλα στο ΑΠΟΕΛ, όμως η ομάδα της Λευκωσίας δεν ήξερε τι να την κάνει. Δεν υπήρχε γρήγορο τέμπο και φαντασία από πλευράς ΑΠΟΕΛ και η Ανόρθωση δεν δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα να κρατήσει μακριά τον αντίπαλό της από την περιοχή του Λόρια.

Μετά το μισάωρο κέρδισε κάποια μέτρα στο γήπεδο η Ανόρθωση και ισορρόπησε κάπως στο θέμα κατοχής. Ήταν όμως στο πρώτο 15λεπτο του δευτέρου ημιχρόνου που η Ανόρθωση μπήκε πιο δυνατά και είχε τον έλεγχο του αγώνα. Ήταν το καλύτερό της 15λεπτο μέσα στο παιγνίδι, αλλά και πάλι δεν κατάφερε να δημιουργήσει κάποιες φάσεις. Ήταν όμως καλύτερη και σε θέμα κατοχής και σε αριθμό επιθέσεων.

Και αυτό φαίνεται από τους πιο κάτω πίνακες.

Πάμε να δούμε τον πρώτο που αφορά την κατοχή μπάλας:

Το ΑΠΟΕΛ μπήκε με σαφή προσανατολισμό να κρατήσει μπάλα και την Ανόρθωση να κλείσει τους διαδρόμους.

Στο πρώτο 15λεπτο η κατοχή ήταν 72-28 για το ΑΠΟΕΛ, ενώ από το 16’ μέχρι το 30’ η κατοχή ήταν 62-38. Όσο περνούσε η ώρα όπως είπαμε, η Ανόρθωση κέρδιζε μέτρα στο γήπεδο και στο τελευταίο 15λεπτο του πρώτου ημιχρόνου, η κατοχή ήταν περίπου η ίδια και για τις δύο ομάδες (52-48).

Και το πρώτο 15λεπτο του δευτέρου ημιχρόνου κινήθηκε στα ίδια επίπεδα σχεδόν η κατοχή (51-49), όμως η Ανόρθωση πατούσε πολύ καλύτερα από την αντίπαλό της.

Όπως θα δείτε από τον πιο κάτω πίνακα, των επιθέσεων ανά λεπτό, από το 46’ μέχρι το 60’ η Ανόρθωση ήταν πιο επιθετική από το ΑΠΟΕΛ έχοντας 0.6 επιθέσεις ανά λεπτό ενώ το ΑΠΟΕΛ μόλις 0.07.

Ήταν το καλύτερο τέταρτο της Ανόρθωσης στο παιγνίδι, με τον Τιμούρ Κετσπάγια να θέλει να αιφνιδιάσει το ΑΠΟΕΛ ξέροντας ότι αν πετύχει ένα τέρμα, έχει τους παίχτες πίσω για να κρατήσουν ανέπαφη την εστία του. Είδε και το ΑΠΟΕΛ ότι στο πρώτο ημίχρονο δυσκολευόταν να δημιουργήσει κάτι και πήρε ένα ρίσκο όπως επιτεθεί παραπάνω.

Στη συνέχεια ισορρόπησε ξανά το ΑΠΟΕΛ με τις δύο ομάδες από το 61’ μέχρι το 75’ να έχουν τις ίδιες επιθέσεις ανά λεπτό και την ομάδα της Λευκωσίας να έχει ξανά τον έλεγχο στο τελευταίο τέταρτο του αγώνα (συν τις καθυστερήσεις), οπόταν και κράτησε την Ανόρθωση στο δικό της μισό.

Ξανά αδυναμία από τον άξονα για την Ανόρθωση

Η Ανόρθωση από την αρχή της χρονιάς βγάζει μία αδυναμία να επιτεθεί σωστά από τον άξονα, ιδιαίτερα στα ντέρμπι. Ο Ράγιος είναι ακίνδυνος όταν γυρίζει αρκετά πίσω να πάρει μπάλα ενώ ο Βασιλακάκης που είναι παίχτης που αγωνίζεται σαν οκτάρι αλλά και σαν δεκάρι, δεν είναι ο ποδοσφαιριστής που θα ελέγξει το τέμπο του αγώνα από πίσω.

Προσπάθησαν στην Ανόρθωση να φέρουν ένα οκτάρι, δεν τους βγήκε η περίπτωση Πόποβιτς και στη συνέχεια έμειναν όπως είχε στη μεσαία γραμμή. Με τα τόσα ντέρμπι μέσα στα πλέιοφ να πλησιάζουν, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν η απόφαση να μην έρθει ακόμη ένα δημιουργικό χαφ ήταν σωστή ή λάθος. Θέση υπήρχε πάντως καθώς έφυγε από το ρόστερ ο Σαντίκ που πήγε στην ΕΝΠ με αποτέλεσμα η Ανόρθωση να βγάζει το υπόλοιπο της χρονιάς με 14 θέσεις ξένους-κοινοτικούς στον κατάλογο Α΄.

Όπως θα δείτε και από το πιο κάτω γράφημα, είναι εμφανέστατο ότι η Ανόρθωση νιώθει… μεγαλύτερη ασφάλεια όταν προσπαθεί να επιτεθεί από τα πλάγια παρά τον άξονα, δείγμα της όποιας αδυναμίας βγάζει η Ανόρθωση να επιτεθεί σωστά από τον άξονα.

Στο παιγνίδι με το ΑΠΟΕΛ είχε 10 επιθέσεις από τα αριστερά, 10 από τα δεξιά και μόλις 4 επιθέσεις από τον κεντρικό διάδρομο.

Από την άλλη, το ΑΠΟΕΛ ήταν πολύ πιο ισορροπημένο στην ανάπτυξή του καθώς βλέπουμε περίπου τα ίδια ποσοστά και στα δύο άκρα αλλά και στον άξονα.

Μικρές… παρατηρήσεις

Για το τέλος, κάποιες μικρές παρατηρήσεις από τον αγώνα και τη στατιστική πλευρά του.

Έχουμε και λέμε:

– Δεν του βγήκε το παιγνίδι οργανωτικά του Άλεφ. Από τις 8 πάσες προς τα μπρος που επιχείρησε, μόλις οι 4 ήταν επιτυχημένες. Ο Σόουζα για παράδειγμα είχε 11/13 επιτυχημένες.

– Ο Ράγιος για ακόμη ένα εκτός έδρας ντέρμπι δεν πρόσφερε σχεδόν τίποτα. Από τις συνολικά 81 ενέργειες που είχε στο παιγνίδι, μόνο οι 38 και ποσοστό (47%) ήταν επιτυχημένες. Μέσα στον αριθμό ενεργειών περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι πάσες που επιχείρησε, οι ντρίμπλες που επιχείρησε και άλλα.

– Το ΑΠΟΕΛ είχε δύο δοκάρια και μία πολύ καλή ευκαιρία με τον Πάβλοβιτς αλλά το xGoals του για το παιγνίδι ήταν μόλις 0.32. Δηλαδή με βάση την ποιότητα ευκαιριών που βρήκε έπρεπε να πετύχει… το ένα τρίτο ενός τέρματος! Αυτό συμβαίνει επειδή τα σουτ Μερκή και Βιντιγκάλ, από τα σημεία που έγιναν και τις συνθήκες που έγιναν, συνήθως… δεν καταλήγουν τέρμα. Μεγαλύτερη ευκαιρία στον αγώνα σε ότι αφορά το xG, ήταν η κεφαλιά του Πάβλοβιτς στο 83’ με 0.17 xG. Όσον αφορά την Ανόρθωση, το συνολικό της xG στο παιγνίδι ήταν… 0.04. Με λίγα λόγια, με τις ίδιες ευκαιρίες που έκανε στο ΓΣΠ την Τετάρτη, θα χρειαστούν 25 παιγνίδια για να πετύχει ένα τέρμα με βάση τη στατιστική των xGoals!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Πατήστε εδώ για να διαβάσετε αναλυτικά για τα xGoals.

Με Χατζηλούκα στο ντέρμπι

Από την ανακοίνωση του ΑΠΟΕΛ προκύπτει ότι την ευθύνη της ομάδας στα επόμενα 2-3 παιγνίδια θα έχει ο Λούκας Χατζηλούκας με βοηθό προπονητή, τον...

(ΤΩΡΑ) Τέλος ο Ουζουνίδης

Την λύση της συνεργασίας του με τον Μαρίνο Ουζουνίδη ανακοίνωσε το ΑΠΟΕΛ: Η εταιρεία ΑΠΟΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (ΔΗΜΟΣΙΑ) ΛΤΔ ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της, με...

«Εξαπλώνεται ο ιός στην Αϊντχόφεν»

Το θέμα με τον covid 19 είναι τεράστιο για την Αιντχοβεν ενόψει Ομόνοιας. Οι Ολλανδοί δεν θα έχουν στην διάθεση τους τους Ντένζελ...

Μεγάλη ευκαιρία…

Στον Απόλλωνα βλέπουν το ντέρμπι του Σαββάτου με το ΑΠΟΕΛ ως μια πολύ μεγάλη ευκαιρία για να αφήσουν πίσω τους την ομάδα της Λευκωσίας...

ΠΗΛΑΚΟΥΤΑΣ: «Δεν θα συζητήσουμε αυτό το θέμα με τον Τιμούρ»

Ο εκπρόσωπος τύπου της Ανόρθωσης Σάββας Πηλακούτας παραχώρησε δηλώσεις στον Super Sport fm 104.0. Αναλυτικά: «Υπάρχει τεράστια ικανοποίηση για την πρώτη νίκη σε ντέρμπι απέναντι σε...

Αυτή την φορά δεν του βγήκε…

Το ολικό rotation που έκανε ξανά ο Χένινγκ Μπεργκ δεν είχε το αποτέλεσμα που ήθελε και έτσι η Ομόνοια γκέλαρε χθες στο ΓΣΠ χάνοντας...

(ΒΙΝΤΕΟ) «Τρέλα που παίξαμε στις 16:00»

Δείτε μέσα από την παρακάμερα του φίλου της Ανόρθωσης, Χαρίλαου Παπαϊωάννου τι είπε ο μεγαλομέτοχος της Ανόρθωσης, Χρήστος Πουλλαϊδης μετά το τέλος του αγώνα...

Η Στέλλα Μιζεράκη με καυτό μπικίνι τον Οκτώβριο (pics)

|
Η Στέλλα Μιζεράκη φροντίζει να κάνει δυναμική εμφάνιση μέσα από το Instagram. Η σέξι Κρητικιά ανεβάζει συχνά στο λογαριασμό της σέξι φωτογραφίες της και κάθε...

Η πιο «καυτή» personal trainer με 12 εκατ. followers

|
Η Amanda Elise Lee είναι personal trainer, σύμβουλος διατροφής, ενώ έχει και δική της στήλη fitness στο site «Poosh» της Kourtney Kardashian. Η ξανθιά καλλονή...

Η Στέλλα Μιζεράκη με καυτό μπικίνι τον Οκτώβριο (pics)

Η Στέλλα Μιζεράκη φροντίζει να κάνει δυναμική εμφάνιση μέσα από το Instagram. Η σέξι Κρητικιά ανεβάζει συχνά στο λογαριασμό της σέξι φωτογραφίες της και κάθε...

aekaelanorthosisapoelapollondoksaehtnikosparalimniermiskarmiotissasalaminaomonoiaolympiakospafoslaligaserieapremiersuperleague

Quiz: Πόσο καλά ξέρεις την ιστορία της Εθνικής Κύπρου; 7 ερωτήσεις περιμένουν απάντηση!

Εβδομάδα Εθνικών ομάδων με την Κύπρο να μπαίνει στην μάχη του Nations League το Σάββατο 10/11. Πόσα καλά ξέρεις όμως την ιστορία της Εθνικής μας...

QUIZ

Quiz: Πόσο καλά ξέρεις την ιστορία της Εθνικής Κύπρου; 7 ερωτήσεις περιμένουν απάντηση!

Εβδομάδα Εθνικών ομάδων με την Κύπρο να μπαίνει στην μάχη του Nations League το Σάββατο 10/11. Πόσα καλά ξέρεις όμως την ιστορία της Εθνικής μας...

Quiz: Πόσο καλά ξέρεις την ιστορία της Εθνικής Κύπρου; 7 ερωτήσεις περιμένουν απάντηση!

Εβδομάδα Εθνικών ομάδων με την Κύπρο να μπαίνει στην μάχη του Nations League το Σάββατο 10/11. Πόσα καλά ξέρεις όμως την ιστορία της Εθνικής μας...

MC MEDIA NETWORK

Επίθεση Σαββίδη προς Οδυσσέα. «Απάντησα μετά από 37 απαράδεκτες τοποθετήσεις… Εκτροπή που δε μπορώ να ανεχτώ»

Επίθεση Σαββίδη προς Οδυσσέα. «Απάντησα μετά από 37 απαράδεκτες τοποθετήσεις… Εκτροπή που δε μπορώ να ανεχτώ»

Λώρης Λοϊζίδης: Η τρυφερή φωτογραφία με τα παιδιά του

Έτσι πέρασε την ημέρα του ο Λώρης Λοϊζίδης Δεν είναι μόνο ένας ταλαντούχος ηθοποιός και σεναριογράφος, αλλά και ένας πολύ στοργικός πατέρας. Ο Λώρης...

Μαρία Ιωάννου: Το συγκινητικό «αντίο» στην Έλλη Κυριακίδου

Όσα έγραψε η Μαρία Ιωάννου για την Έλλη Κυριακίδου Σε ηλικία 89 ετών «έφυγε» απο τη ζωή την Παρασκευή 23/10 η αγαπημένη ηθοποιός Έλλη...

Lifestyle

Με Χατζηλούκα στο ντέρμπι

Από την ανακοίνωση του ΑΠΟΕΛ προκύπτει ότι την ευθύνη της ομάδας στα επόμενα 2-3 παιγνίδια θα έχει ο Λούκας Χατζηλούκας με βοηθό προπονητή, τον...

Lifestyle

Επίθεση Σαββίδη προς Οδυσσέα. «Απάντησα μετά από 37 απαράδεκτες τοποθετήσεις… Εκτροπή που δε μπορώ να ανεχτώ»

Επίθεση Σαββίδη προς Οδυσσέα. «Απάντησα μετά από 37 απαράδεκτες τοποθετήσεις… Εκτροπή που δε μπορώ να ανεχτώ»

(ΤΩΡΑ) Τέλος ο Ουζουνίδης

Την λύση της συνεργασίας του με τον Μαρίνο Ουζουνίδη ανακοίνωσε το ΑΠΟΕΛ: Η εταιρεία ΑΠΟΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (ΔΗΜΟΣΙΑ) ΛΤΔ ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της, με...

Λώρης Λοϊζίδης: Η τρυφερή φωτογραφία με τα παιδιά του

Έτσι πέρασε την ημέρα του ο Λώρης Λοϊζίδης Δεν είναι μόνο ένας ταλαντούχος ηθοποιός και σεναριογράφος, αλλά και ένας πολύ στοργικός πατέρας. Ο Λώρης...

Advertorials