MC MEDIA NETWORK

aek akritas ael anorthosis apoel apollon karmiotissa doksa enosi-neon-paralimniou karmiotissa nea-salamina olympiakos omonoia pafos laliga seriea premier superleague

(ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ) Η «μάχη» των κόρνερ στο ΑΕΚ-Ανόρθωση / Είδαμε… film και σας αποκαλύπτουμε τρικ και κομπίνες

Μετά από σχεδόν δύο εβδομάδες διακοπής του πρωταθλήματος λόγω Εθνικών ομάδων, επιστρέφουμε στις αγωνιστικές υποχρεώσεις και μάλιστα με δύο παιγνίδια ντέρμπι.

Το Σάββατο η ΑΕΚ φιλοξενεί την Ανόρθωση στην Αρένα ενώ την ίδια μέρα, οι δύο πρωτοπόροι του πρωταθλήματος, Απόλλωνας και Πάφος, τα λένε μεταξύ τους στο Τσίρειο.

Στο σημερινό μας ρεπορτάζ θα ασχοληθούμε με το ντέρμπι στη Λάρνακα, όπου η ΑΕΚ η οποία σε τέσσερεις αγώνες έχει μαζέψει 4 βαθμούς, φιλοξενεί την Ανόρθωση η οποία από πλευράς της έχει συγκεντρώσει 7 βαθμούς.

Είναι ένα παιγνίδι σαφώς τριπλής παραλλαγής και το SHOOTANDGOAL με τη βοήθεια οπτικού υλικού, θα σας βάλει για τα καλά στο ντέρμπι της Αρένας.

Του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Που θα κριθεί λοιπόν το ντέρμπι; Αυτό το ερώτημα θα απαντηθεί το βράδυ του Σαββάτου, όπως με τα προηγμένα στατιστικά που έχουμε στην κατοχή μας μπορούμε να σας… αποκωδικοποιήσουμε τι είδαμε μελετώντας φιλμ από τα παιγνίδια των δύο ομάδων και συγκεκριμένα για τη μάχη των… αιθέρων.

Πιο συγκεκριμένα, μελετήσαμε τα επιθετικά κόρνερ από τα παιγνίδια που έδωσαν οι δύο ομάδες φέτος και βρήκαμε κάποια από τα τρικ των Όλτρα και Μίλανιτς που χρησιμοποιούν στα παιγνίδια τους.

Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι είδαμε διαφορετικά πράγματα από τις δύο ομάδες, από τις θέσεις που παίρνουν οι ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων στα κόρνερ τους και τις κινήσεις τους αλλά και τους διαφορετικούς σχηματισμούς σε κομπίνες που επιχείρησαν.

Αρχίζουμε λοιπόν από την ΑΕΚ.

Παρατηρήσαμε δύο πράγματα σε ότι αφορά την ομάδα της Λάρνακας και τα κόρνερ της και στις θέσεις που παίρνουν οι παίκτες μέσα στην περιοχή.

Όταν συνήθως οι θέσεις των παικτών της ΑΕΚ είναι μεταξύ ορίου της επανορθωτικής και μικρής περιοχής, ακολουθεί… τρικ. Αυτό το είδαμε σε τρεις συν μία συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Η πρώτη που παρουσιάζουμε είναι στο παιγνίδι απέναντι στην Ντιναμό Κιέβου. Βλέπουμε λοιπόν τις θέσεις των παικτών όπως της περιγράψαμε και με την εκτέλεση να κάνουν κίνηση προς τη μικρή περιοχή τραβώντας μαζί τους και τους αντιπάλους τους. Αυτό ανοίγει τους χώρους προς τα έξω, με τον Τρισκόφσκι να κάνει κίνηση προς τα πίσω και να υποδεχθεί πάσα.

Στο ίδιο παιγνίδι σε μία άλλη εκτέλεση, βλέπουμε τους περισσότερους παίκτες της ΑΕΚ να έχουν πάρει θέση μέσα στη μικρή περιοχή. Σε αυτές τις περιπτώσεις όπως έχουμε δει μελετώντας το βίντεο από τα παιγνίδια, συνήθως η εκτέλεση θα είναι απευθείας μέσα.

Πάμε τώρα να δούμε τι έγινε σε εκτέλεση κόρνερ σε παιγνίδι με την Πάφο. Ξανά οι παίκτες της ΑΕΚ να έχουν πάρει θέση μεταξύ ορίου της επανορθωτικής και μικρής περιοχής, ξανά κίνηση προς τα μέσα και άνοιγμα χώρων, και αυτή την φορά ο Λέδες σημαδεύει τον Μιλίτσεβιτς που βρίσκεται έξω από την περιοχή όμως καθυστέρησε στο κοντρόλ και δεν πρόλαβε να σουτάρει απευθείας όπως θα ήθελε.

Αυτό το μοτίβο συνεχίζεται και σε κόρνερ στο παιγνίδι με τη Σαλαμίνα. Σε αυτή την περίπτωση όμως, ο Τρισκόφσκι κάνει κίνηση προς τα μπροστά από το πρώτο δοκάρι, υποδέχεται την πάσα του Λέδες αλλά το γύρισμά του προς τα πίσω δεν ήταν επιτυχημένο. Είδαμε και εδώ ξανά τις θέσεις των παικτών της ομάδας της Λάρνακας ερχόμενοι από πιο πίσω ώστε να ανοίξουν τους χώρους.

Στο ίδιο παιγνίδι σε άλλη εκτέλεση βλέπουμε τους παίκτες της ομάδας να έχουν πάρει θέση στη μικρή περιοχή, με τη μπάλα να πηγαίνει απευθείας προς τα μέσα. Υπάρχει δηλαδή ένα μοτίβο σε ότι αφορά τις θέσεις των παικτών της ομάδας και το τι θα ακολουθήσει, με τον Χοσέ Λουίς Όλτρα να βάζει αρκετά πράγματα σε ότι αφορά το αγωνιστικό πλάνο της ομάδας στις στημένες φάσεις.

Πάμε να δούμε ακόμα ένα κόρνερ στο παιγνίδι με τη Σαλαμίνα. Βλέπουμε τους παίκτες της ΑΕΚ να βρίσκονται στη μικρή περιοχή και κοντά στο πρώτο δοκάρι, να κάνουν κίνηση προς τα εμπρός για να τους ακολουθήσουν οι αντίπαλοι με τον Μιλίτσεβιτς να κάνει κίνηση στο δεύτερο δοκάρι, εκεί που είχε σκοπό να στείλει τη μπάλα ο Λέδες. Φάση δουλεμένη στην προπόνηση με αποδέκτη τον Μιλίτσεβιτς, με τους παίκτες της ομάδας της Λάρνακας με την κίνησή τους προς τα εμπρός να ανοίγουν τους χώρους και να παρασύρουν τους αντίπαλους τους με σκοπό να βρεθεί με πλεονέκτημα ο Μιλίτσεβιτς.

Θα δούμε ακόμα μία φάση από την ΑΕΚ που δεν είναι κόρνερ, αλλά φάουλ από πλάγια θέση στο παιγνίδι με την Ντιναμό Κιέβου. Παρατηρούμε ξανά τις θέσεις που πήραν οι παίκτες της ΑΕΚ κάνοντας κίνηση προς τα μέσα με την εκτέλεση, με τον Τρισκόφσκι να δείχνει με το χέρι ψηλά του Γιούρτσκο την κίνηση που θα κάνει προς το μέρος του, να υποδέχεται τη μπάλα στους ανοιχτούς χώρους αλλά ο αντίπαλος να προλαβαίνει να βάζει τα πόδια στη μπάλα και να απομακρύνει το σουτ.

Πάμε τώρα στην Ανόρθωση.

Και σε ότι αφορά την ομάδα της Αμμοχώστου παρατηρούμε ένα μοτίβο στις εκτελέσεις κόρνερ. Συνήθως οι παίκτες της Ανόρθωσης παίρνουν θέσεις έξω από τη μικρή περιοχή με τη μπάλα να εκτελείται ψηλά προς το μέρος όπου θα κάνουν κίνηση.

Κάτι που παρατηρήσαμε είναι ότι ο παίκτης που θα κάνει το κόρνερ, σημαδεύει συχνά το πρώτο δοκάρι, κάτι που δουλεύεται πολύ στις προπονήσεις από τον Ντάρκο Μίλανιτς όπως θα δούμε και πιο κάτω.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το τέρμα που πέτυχε ο Αμπαρτζουμιάν στο παιγνίδι με την Καρμιώτισσα. Οι παίκτες της Ανόρθωσης έξω από τη μικρή περιοχή, κίνηση προς τα μέσα με την εκτέλεση και βήματα μπροστά από τον Αρμένιο ο οποίος απέφυγε το μαρκάρισμα και με κοντινή κεφαλιά είχε ανοίξει το σκορ.

Αυτό το μοτίβο συνεχίστηκε στο παιγνίδι με την Καρμιώτισσα. Ίδια ακριβώς κίνηση από τους παίκτες της Ανόρθωσης που είχαν πάρει θέση στην περιοχή, ίδια ακριβώς κίνηση ξανά από τον Αμπαρτζουμιάν στον οποίο και πάλι πήγε η μπάλα, ήταν όμως πιο πίσω από εκεί που θα την περίμενε με αποτέλεσμα να μην μπορεί να πάρει όπως θα ήθελε την κεφαλιά.

Και τρίτη παρόμοια εκτέλεση κόρνερ στο ίδιο παιγνίδι, ίδιες κινήσεις από τους παίκτες της ομάδας της Αμμοχώστου, αλλά πιο δυνατή η εκτέλεση από τον Εμπραλίτζε με τον Ουάρντα πιο πίσω να παίρνει την κεφαλιά αλλά να μην είναι τόσο δυνατή ώστε να απειλήσει ιδιαίτερα.

Αυτό το μοτίβο βλέπουμε να επαναλαμβάνεται και στο παιγνίδι με τον Ακρίτα, με τον Αμπαρτζουμιάν να είναι ο παίκτης που σημαδεύουν πολύ οι συμπαίκτες του στις εκτελέσεις κόρνερ. Οι περισσότεροι παίκτες της ομάδας της Αμμοχώστου έξω από την μικρή περιοχή, κίνηση προς τα μέσα και παράλληλα κίνηση προς τα εμπρός από τον Αρμένιο ο οποίος κάνει την κεφαλιά αλλά στέλνει τη μπάλα πάνω από τα δοκάρια.

Πάμε τώρα στο παιγνίδι της Ανόρθωσης με την Ολυμπιακό. Ο Νινγκά είναι ο παίκτης που βρίσκεται στο πρώτο δοκάρι, βλέπουμε ξανά την κίνηση προς τα εμπρός αλλά αυτή την φορά η εκτέλεση ήταν δυνατή και πιο πίσω από τον επιθετικό της Ανόρθωσης.

Συμπερασματικά, παρακολουθώντας τι κάνουν οι δύο ομάδες στις δικές τους εκτελέσεις κόρνερ, βλέπουμε κάποια συγκεκριμένα μοτίβα σε ότι αφορά τις θέσεις που παίρνουν οι παίκτες των δύο ομάδων και το τι θα ακολουθήσει. Από εκεί και πέρα, οι δύο προπονητές ασφαλώς και μελέτησαν τους αντιπάλους τους για το παιγνίδι του Σαββάτου και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα βάλουν… stop στα τρικ που θα τους ετοιμάσει ο αντίπαλος προπονητής.

Μετά από σχεδόν δύο εβδομάδες διακοπής του πρωταθλήματος λόγω Εθνικών ομάδων, επιστρέφουμε στις αγωνιστικές υποχρεώσεις και μάλιστα με δύο παιγνίδια ντέρμπι.

Το Σάββατο η ΑΕΚ φιλοξενεί την Ανόρθωση στην Αρένα ενώ την ίδια μέρα, οι δύο πρωτοπόροι του πρωταθλήματος, Απόλλωνας και Πάφος, τα λένε μεταξύ τους στο Τσίρειο.

Στο σημερινό μας ρεπορτάζ θα ασχοληθούμε με το ντέρμπι στη Λάρνακα, όπου η ΑΕΚ η οποία σε τέσσερεις αγώνες έχει μαζέψει 4 βαθμούς, φιλοξενεί την Ανόρθωση η οποία από πλευράς της έχει συγκεντρώσει 7 βαθμούς.

Είναι ένα παιγνίδι σαφώς τριπλής παραλλαγής και το SHOOTANDGOAL με τη βοήθεια οπτικού υλικού, θα σας βάλει για τα καλά στο ντέρμπι της Αρένας.

Του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Που θα κριθεί λοιπόν το ντέρμπι; Αυτό το ερώτημα θα απαντηθεί το βράδυ του Σαββάτου, όπως με τα προηγμένα στατιστικά που έχουμε στην κατοχή μας μπορούμε να σας… αποκωδικοποιήσουμε τι είδαμε μελετώντας φιλμ από τα παιγνίδια των δύο ομάδων και συγκεκριμένα για τη μάχη των… αιθέρων.

Πιο συγκεκριμένα, μελετήσαμε τα επιθετικά κόρνερ από τα παιγνίδια που έδωσαν οι δύο ομάδες φέτος και βρήκαμε κάποια από τα τρικ των Όλτρα και Μίλανιτς που χρησιμοποιούν στα παιγνίδια τους.

Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι είδαμε διαφορετικά πράγματα από τις δύο ομάδες, από τις θέσεις που παίρνουν οι ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων στα κόρνερ τους και τις κινήσεις τους αλλά και τους διαφορετικούς σχηματισμούς σε κομπίνες που επιχείρησαν.

Αρχίζουμε λοιπόν από την ΑΕΚ.

Παρατηρήσαμε δύο πράγματα σε ότι αφορά την ομάδα της Λάρνακας και τα κόρνερ της και στις θέσεις που παίρνουν οι παίκτες μέσα στην περιοχή.

Όταν συνήθως οι θέσεις των παικτών της ΑΕΚ είναι μεταξύ ορίου της επανορθωτικής και μικρής περιοχής, ακολουθεί… τρικ. Αυτό το είδαμε σε τρεις συν μία συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Η πρώτη που παρουσιάζουμε είναι στο παιγνίδι απέναντι στην Ντιναμό Κιέβου. Βλέπουμε λοιπόν τις θέσεις των παικτών όπως της περιγράψαμε και με την εκτέλεση να κάνουν κίνηση προς τη μικρή περιοχή τραβώντας μαζί τους και τους αντιπάλους τους. Αυτό ανοίγει τους χώρους προς τα έξω, με τον Τρισκόφσκι να κάνει κίνηση προς τα πίσω και να υποδεχθεί πάσα.

Στο ίδιο παιγνίδι σε μία άλλη εκτέλεση, βλέπουμε τους περισσότερους παίκτες της ΑΕΚ να έχουν πάρει θέση μέσα στη μικρή περιοχή. Σε αυτές τις περιπτώσεις όπως έχουμε δει μελετώντας το βίντεο από τα παιγνίδια, συνήθως η εκτέλεση θα είναι απευθείας μέσα.

Πάμε τώρα να δούμε τι έγινε σε εκτέλεση κόρνερ σε παιγνίδι με την Πάφο. Ξανά οι παίκτες της ΑΕΚ να έχουν πάρει θέση μεταξύ ορίου της επανορθωτικής και μικρής περιοχής, ξανά κίνηση προς τα μέσα και άνοιγμα χώρων, και αυτή την φορά ο Λέδες σημαδεύει τον Μιλίτσεβιτς που βρίσκεται έξω από την περιοχή όμως καθυστέρησε στο κοντρόλ και δεν πρόλαβε να σουτάρει απευθείας όπως θα ήθελε.

Αυτό το μοτίβο συνεχίζεται και σε κόρνερ στο παιγνίδι με τη Σαλαμίνα. Σε αυτή την περίπτωση όμως, ο Τρισκόφσκι κάνει κίνηση προς τα μπροστά από το πρώτο δοκάρι, υποδέχεται την πάσα του Λέδες αλλά το γύρισμά του προς τα πίσω δεν ήταν επιτυχημένο. Είδαμε και εδώ ξανά τις θέσεις των παικτών της ομάδας της Λάρνακας ερχόμενοι από πιο πίσω ώστε να ανοίξουν τους χώρους.

Στο ίδιο παιγνίδι σε άλλη εκτέλεση βλέπουμε τους παίκτες της ομάδας να έχουν πάρει θέση στη μικρή περιοχή, με τη μπάλα να πηγαίνει απευθείας προς τα μέσα. Υπάρχει δηλαδή ένα μοτίβο σε ότι αφορά τις θέσεις των παικτών της ομάδας και το τι θα ακολουθήσει, με τον Χοσέ Λουίς Όλτρα να βάζει αρκετά πράγματα σε ότι αφορά το αγωνιστικό πλάνο της ομάδας στις στημένες φάσεις.

Πάμε να δούμε ακόμα ένα κόρνερ στο παιγνίδι με τη Σαλαμίνα. Βλέπουμε τους παίκτες της ΑΕΚ να βρίσκονται στη μικρή περιοχή και κοντά στο πρώτο δοκάρι, να κάνουν κίνηση προς τα εμπρός για να τους ακολουθήσουν οι αντίπαλοι με τον Μιλίτσεβιτς να κάνει κίνηση στο δεύτερο δοκάρι, εκεί που είχε σκοπό να στείλει τη μπάλα ο Λέδες. Φάση δουλεμένη στην προπόνηση με αποδέκτη τον Μιλίτσεβιτς, με τους παίκτες της ομάδας της Λάρνακας με την κίνησή τους προς τα εμπρός να ανοίγουν τους χώρους και να παρασύρουν τους αντίπαλους τους με σκοπό να βρεθεί με πλεονέκτημα ο Μιλίτσεβιτς.

Θα δούμε ακόμα μία φάση από την ΑΕΚ που δεν είναι κόρνερ, αλλά φάουλ από πλάγια θέση στο παιγνίδι με την Ντιναμό Κιέβου. Παρατηρούμε ξανά τις θέσεις που πήραν οι παίκτες της ΑΕΚ κάνοντας κίνηση προς τα μέσα με την εκτέλεση, με τον Τρισκόφσκι να δείχνει με το χέρι ψηλά του Γιούρτσκο την κίνηση που θα κάνει προς το μέρος του, να υποδέχεται τη μπάλα στους ανοιχτούς χώρους αλλά ο αντίπαλος να προλαβαίνει να βάζει τα πόδια στη μπάλα και να απομακρύνει το σουτ.

Πάμε τώρα στην Ανόρθωση.

Και σε ότι αφορά την ομάδα της Αμμοχώστου παρατηρούμε ένα μοτίβο στις εκτελέσεις κόρνερ. Συνήθως οι παίκτες της Ανόρθωσης παίρνουν θέσεις έξω από τη μικρή περιοχή με τη μπάλα να εκτελείται ψηλά προς το μέρος όπου θα κάνουν κίνηση.

Κάτι που παρατηρήσαμε είναι ότι ο παίκτης που θα κάνει το κόρνερ, σημαδεύει συχνά το πρώτο δοκάρι, κάτι που δουλεύεται πολύ στις προπονήσεις από τον Ντάρκο Μίλανιτς όπως θα δούμε και πιο κάτω.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το τέρμα που πέτυχε ο Αμπαρτζουμιάν στο παιγνίδι με την Καρμιώτισσα. Οι παίκτες της Ανόρθωσης έξω από τη μικρή περιοχή, κίνηση προς τα μέσα με την εκτέλεση και βήματα μπροστά από τον Αρμένιο ο οποίος απέφυγε το μαρκάρισμα και με κοντινή κεφαλιά είχε ανοίξει το σκορ.

Αυτό το μοτίβο συνεχίστηκε στο παιγνίδι με την Καρμιώτισσα. Ίδια ακριβώς κίνηση από τους παίκτες της Ανόρθωσης που είχαν πάρει θέση στην περιοχή, ίδια ακριβώς κίνηση ξανά από τον Αμπαρτζουμιάν στον οποίο και πάλι πήγε η μπάλα, ήταν όμως πιο πίσω από εκεί που θα την περίμενε με αποτέλεσμα να μην μπορεί να πάρει όπως θα ήθελε την κεφαλιά.

Και τρίτη παρόμοια εκτέλεση κόρνερ στο ίδιο παιγνίδι, ίδιες κινήσεις από τους παίκτες της ομάδας της Αμμοχώστου, αλλά πιο δυνατή η εκτέλεση από τον Εμπραλίτζε με τον Ουάρντα πιο πίσω να παίρνει την κεφαλιά αλλά να μην είναι τόσο δυνατή ώστε να απειλήσει ιδιαίτερα.

Αυτό το μοτίβο βλέπουμε να επαναλαμβάνεται και στο παιγνίδι με τον Ακρίτα, με τον Αμπαρτζουμιάν να είναι ο παίκτης που σημαδεύουν πολύ οι συμπαίκτες του στις εκτελέσεις κόρνερ. Οι περισσότεροι παίκτες της ομάδας της Αμμοχώστου έξω από την μικρή περιοχή, κίνηση προς τα μέσα και παράλληλα κίνηση προς τα εμπρός από τον Αρμένιο ο οποίος κάνει την κεφαλιά αλλά στέλνει τη μπάλα πάνω από τα δοκάρια.

Πάμε τώρα στο παιγνίδι της Ανόρθωσης με την Ολυμπιακό. Ο Νινγκά είναι ο παίκτης που βρίσκεται στο πρώτο δοκάρι, βλέπουμε ξανά την κίνηση προς τα εμπρός αλλά αυτή την φορά η εκτέλεση ήταν δυνατή και πιο πίσω από τον επιθετικό της Ανόρθωσης.

Συμπερασματικά, παρακολουθώντας τι κάνουν οι δύο ομάδες στις δικές τους εκτελέσεις κόρνερ, βλέπουμε κάποια συγκεκριμένα μοτίβα σε ότι αφορά τις θέσεις που παίρνουν οι παίκτες των δύο ομάδων και το τι θα ακολουθήσει. Από εκεί και πέρα, οι δύο προπονητές ασφαλώς και μελέτησαν τους αντιπάλους τους για το παιγνίδι του Σαββάτου και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα βάλουν… stop στα τρικ που θα τους ετοιμάσει ο αντίπαλος προπονητής.

Ακολουθήστε το Shootandgoal στο Google news και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

aekaelanorthosisapoelapollondoksaehtnikosparalimniermiskarmiotissasalaminaomonoiaolympiakospafoslaligaserieapremiersuperleague

QUIZES

MC MEDIA NETWORK

Lifestyle

Lifestyle

Στιγμίοτυπα: Ο Μέσι έδειξε το δρόμο και ο Φερνάντεζ… ζωγράφισε

Η Αργεντινή είναι εδώ, όπως και ο Λιονέλ Μέσι. Ο "μάγος" έδειξε το δρόμο προς την πρώτη νίκη της χώρας του στο Παγκόσμιο Κύπελλο...

Σωτήρας ο Μέσι, ζωντανή η Αλμπισελέστε!

Ο Λιονέλ Μέσι πήρε από το χέρι την Αργεντινή και την οδήγησε στη νίκη με 2-0 κόντρα στο Μεξικό. Όλα ανοιχτά ακόμη στον όμιλο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ...

Έγινε της…εκατοστάρας!

Τρία παιχνίδια τρεις εκατοστάρες! Επιθετικές επιδόσεις που θυμίζουν τον μαγικό κόσμο του ΝΒΑ είχαμε μέχρι στιγμής στην 7η αγωνιστική του Πρωταθλήματος Αντρών, αφού ΑΠΟΕΛ...

Φερνάντο Γκόμες: Απεβίωσε ο πρώτος σκόρερ στην ιστορία της Πόρτο

Στο πένθος βύθισε την οικογένεια του πορτογαλικού ποδοσφαίρου, και ιδιαίτερα της Πόρτο, η είδηση του θανάτου του Φερνάντο Γκόμες, σε ηλικία 66 ετών. Ο εκλιπών...

Advertorials