MC MEDIA NETWORK

aek akritas ael anorthosis apoel apollon karmiotissa doksa enosi-neon-paralimniou karmiotissa nea-salamina olympiakos omonoia pafos laliga seriea premier superleague

(ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ) Η πίεση της Ανόρθωσης, το «δαιμονισμένο» 15λεπτο του ΑΠΟΕΛ και το… ερώτημα

Ήταν ένα πρώτο ημίχρονο όπου τακτικά ο Τιμούρ Κετσπάγια κέρδισε κατά κράτος τον Σωφρόνη Αυγουστή και ένα δεύτερο ημίχρονο όπου για ένα 25λεπτο είδαμε το ΑΠΟΕΛ όπως το οραματίζεται ο Κύπριος τεχνικός.

Ο λόγος για το το ντέρμπι της προηγούμενης Πέμπτης στο ΓΣΠ όπου στο τέλος η Ανόρθωση πανηγύρισε μία σπουδαία νίκη με την οποία ανέβηκε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας και κάνει και αυτή όνειρα τίτλου.

Του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Τακτικά, ήταν ένα από τα πιο ενδιαφέρον παιγνίδια που παρακολουθήσαμε όλη την χρονιά.

Είναι αλήθεια ότι ο Τιμούρ Κετσπάγια εξέπληξε με τον τρόπο που παρέταξε την ομάδα του στο πρώτο ημίχρονο.

Και αυτό επειδή είναι γεγονός ότι στα εκτός έδρας ντέρμπι η Ανόρθωση συνήθως παρουσιάζεται πιο συμμαζεμένη ανασταλτικά με τις γραμμές της πίσω από τη μεσαία γραμμή.

Όμως όπως μας εξέπληξε όλους ο Τιμούρ Κετσπάγια, σίγουρα εξέπληξε και το συνάδελφό του στο ΑΠΟΕΛ ο οποίος είδε την ομάδα του από το 5’ μέχρι το 35’ να είναι έρμαιο στις ορέξεις της Ανόρθωσης και θα μπορούσε  το παιγνίδι να τελειώσει από εκεί αν ήταν πιο εύστοχοι οι παίκτες της ομάδας της Αμμοχώστου ή είχαν πιο καθαρό μυαλό στην τελική πάσα.

Είδαμε μία Ανόρθωση με οργανωμένη πίεση από πολύ ψηλά. Στο κλέψιμο του Λάζαρου στον Νταουσβίλι για παράδειγμα, αμέσως τρεις παίκτες της Ανόρθωσης ήταν στα όρια της περιοχής των γηπεδούχων.

Είδαμε μία Ανόρθωση που οι κεντρικοί αμυντικοί έβρισκαν με την πρώτη πάσα τον ελεύθερο παίκτη στα χαφ και αμέσως η μπάλα πήγαινε στα άκρα και το ανοικτό γήπεδο. Αρτυματάς και Χουσμπάουερ είχαν το καλύτερο τους φετινό παιγνίδι μαζί και αυτό φάνηκε αρκετά με την κυριαρχία της Ανόρθωσης στα χαφ.

Στην επανάληψη όμως είδαμε τα στοιχεία που θέλει να βλέπει από την ομάδα του ο Σωφρόνης Αυγουστή. Όλες οι γραμμές πολύ ψηλά στο γήπεδο, άνοιγμα του παιγνιδιού σε όλο το πλάτος, γέμισμα της περιοχής και από την επιθετική γραμμή αλλά και από τη δεύτερη γραμμή που πατούσε συνέχεια στο τετράγωνο.

Αυτό βοήθησε σε μεγάλο βαθμό και το γεγονός ότι με το καλημέρα της επανάληψης ο Τιμούρ Κετσπάγια έβαλε τρίτο κεντρικό αμυντικό, έφυγε έναν παίκτη από την επίθεση και «συμμάζεψε» πολύ πίσω τις γραμμές του, δίνοντας το δικαίωμα στο ΑΠΟΕΛ να ανανεώνει συνεχώς επιθέσεις.

Το SHOOTANDGOAL έχει στην κατοχή του μοναδικά στοιχεία για το παιγνίδι αυτό που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού, και θα αναλύσουμε σημαντικά μέρη του αγώνα με πίνακες και αριθμούς.

Η πίεση της Ανόρθωσης ψηλά αποτυπωμένη σε έναν πίνακα

Όπως αναφέραμε πιο πάνω, η Ανόρθωση στο πρώτο ημίχρονο πίεσε οργανωμένα πολύ ψηλά το ΑΠΟΕΛ και κατάφερνε συνεχώς να κλέβει εύκολα μπάλες και να ανανεώνει επιθέσεις. Κάποιος εκ των Χριστοφή, Λάζαρο και Ουάρντα ήταν συνεχώς ελεύθερος και η πρώτη πάσα από τα χαφ πήγαινε αμέσως πάνω τους, ενώ είδαμε και αρκετές συνεργασίες μεταξύ τους. Πάντως αξίζει να σημειώσουμε ότι σε σχέση με τα προηγούμενα παιγνίδια, οι δύο ακραίοι της Ανόρθωσης, Κορέια και Αμπαρτζουμιάν, δεν ανέβηκαν τόσο πολύ, ιδιαίτερα στο δεύτερο ημίχρονο. Οι συνεργασίες Ουάρντα και Κορέια απουσίαζαν από τα αριστερά καθώς ο Βραζιλιάνος διατηρούσε κάποια απόσταση μεταξύ του ιδίου και του Εντογκαλά που βρισκόταν στην πλευρά του ώστε να μην του δώσει το δικαίωμα σε σπριντ του να φύγει στο ελεύθερο γήπεδο. Ήταν ο Αμπαρτζουμιάν που είχε περισσότερα ανεβάσματα στο πρώτο ημίχρονο, συνδυάστηκε πολύ καλά με τον Χριστοφή ενώ είχε και την ασίστ στο πρώτο τέρμα της ομάδας του.

Ενδεικτικό για την πίεση που έβαλε ψηλά η Ανόρθωση είναι ο πιο κάτω πίνακας όπου αποτυπώνει τις μέσες θέσεις των παικτών των δύο ομάδων κατά τη διάρκεια του αγώνα. Βλέπουμε δηλαδή τους τέσσερεις παίκτες της Ανόρθωσης που αγωνίστηκαν ως βασική στην επιθετική γραμμή, να κινήθηκαν στο ίδιο πλάτος του γηπέδου, δείγμα της πολύ οργανωμένης πίεσης που έβαλε η Ανόρθωση από ψηλά.

Το πόσο η Ανόρθωση είχε μαζέψει τις γραμμές της στο πρώτο τέταρτο της επανάληψης, φαίνεται και από τον πίνακα που ακολουθεί. Βλέπουμε ότι οι γραμμές της Ανόρθωσης «συμπιέστηκαν» στα 43 μέτρα.

Πρακτικά, σε εκείνο το 15λεπτο όλη η Ανόρθωση ήταν μαζεμένη μέσα και έξω από την περιοχή του Λόρια. Καμία σχέση δηλαδή με το πρώτο ημίχρονο όπου στον πίνακα φαίνεται ξεκάθαρα το πόσο ψηλά πίεσαν οι φιλοξενούμενοι και το πόσο πίσω κράτησαν αυτοί με τη σειρά τους το ΑΠΟΕΛ. Ενδεικτικό ότι από το 16’ μέχρι το 30’, οι γραμμές της Ανόρθωσης είχαν απόσταση 66 μέτρα, δείγμα του πόσο ψηλά πίεσε.

Το δαιμονισμένο 15λεπτο του ΑΠΟΕΛ που δεν έφερε όμως τέρμα

Στην επανάληψη, το ΑΠΟΕΛ μπήκε με το καλημέρα με ένα τρομερά γρήγορο ρυθμό και είχε τις ευκαιρίες για να καταφέρει τουλάχιστον να ισοφαρίσει, όμως λίγο η αστοχία και περισσότερο οι επεμβάσεις Λόρια, κράτησαν το μηδέν για την Ανόρθωση. Ήταν τέτοια η πίεση που έβαλε το ΑΠΟΕΛ με την έναρξη της επανάληψης, με τον Τιμούρ Κετσπάγια να αναγκάζεται εσπευσμένα να προσθέσει τρίτο κεντρικό αμυντικό στην εντεκάδα του.

Όπως θα δείτε και από τον πίνακα που παρουσιάζουμε, το ΑΠΟΕΛ του 46’ μέχρι το 60’ ήταν συντριπτικό και ανανέωνε επιθέσεις συνεχώς. Σε εκείνο το δεκαπεντάλεπτο λοιπόν, η ομάδα της Λευκωσίας είχε 1.13 επιθέσεις ανά λεπτό τη στιγμή που το αντίστοιχο νούμερο της Ανόρθωσης ήταν μόλις 0.13!

Στο συγκεκριμένο πίνακα αποτυπώνεται και το πόσο επιθετικά μπήκε η Ανόρθωση στο γήπεδο στην αρχή του αγώνα, καθώς από το 1’ μέχρι το 15’ είχε 0.73 επιθέσεις ανά λεπτό και από το 16’ ως το 30’ είχε 0.80 επιθέσεις ανά λεπτό. Όμως το πιο επιθετικό τέταρτο και για τις δύο ομάδες ήταν αυτό του ΑΠΟΕΛ από το 46’ μέχρι το 60’. Από τη στιγμή που οι γηπεδούχοι δεν σκόραραν εκεί, η Ανόρθωση βρήκε τον τρόπο να περιορίσει σε κάποιο βαθμό την επιθετικότητα του ΑΠΟΕΛ και μαζί και με την κούραση των παικτών της ομάδας του Σωφρόνη Αυγουστή, η ομάδα της Αμμοχώστου κέρδισε χρόνο, κατοχή και ανοικτό γήπεδο στη συνέχεια.

Το ερώτημα γιατί ο Τιμούρ άλλαξε την τακτική που του… έβγαινε

Πάντως υπάρχει ένα μεγάλο ερώτημα για τον Τιμούρ Κετσπάγια σε ότι αφορά το παιγνίδι της Πέμπτης. Και αυτό είναι γιατί επέλεξε να αλλάξει τον τρόπο που αγωνιζόταν η ομάδα του σε τεράστιο βαθμό μάλιστα, την ώρα που φάνηκε ότι ο τρόπος που ξεκίνησε το παιγνίδι του βγήκε σε μεγάλο βαθμό. Ναι μεν το ΑΠΟΕΛ στην επανάληψη θα έμπαινε πιο δυνατά στο παιγνίδι καθώς βρισκόταν πίσω στο σκορ, όμως η Ανόρθωση έδωσε τόσο πολύ χώρο στους γηπεδούχους που τους επέτρεψε να ανεβάσουν μαζικά τις γραμμές τους και να ασκήσουν αφόρητη πίεση στην ομάδα του Τιμούρ Κετσπάγια.

Στο πρώτο ημίχρονο, για μεγάλα διαστήματα η Ανόρθωση έπαιξε με τη μπάλα κάτω, πρώτη μπαλιά συνεχώς με αποτέλεσμα να φθάνει πολύ εύκολα στην περιοχή του ΑΠΟΕΛ. Από το 30’ και μετά όμως οι παίκτες της αναλώθηκαν σε αρκετές μακρινές μπαλιές, μη επιτρέποντας έτσι στην Ανόρθωση να έχει την καλή απόδοση που είχε για 30 και κάτι λεπτά στο πρώτο ημίχρονο. Ενδεικτικός είναι και ο πίνακας που παρουσιάζουμε που φαίνεται το ποσοστό των μακρινών μπαλιών των δύο ομάδων σε σχέση με τις πάσες που επιχείρησαν. Είναι φανερό ότι μέχρι το 30’ και κάτι η Ανόρθωση έπαιξε με τη μπάλα κάτω, και σε κάποια σημεία ήταν ασταμάτητη, αλλά μετά αναλώθηκε σε πολλές μακρινές μπαλιές χωρίς αυτό να τις αποφέρει κάτι.

Μικρά μικρά από το παιγνίδι

* Η Ανόρθωση κέρδισε 2-0 το παιγνίδι αλλά και το ΑΠΟΕΛ δικαιούτο τουλάχιστον ένα τέρμα σύμφωνα με τις ευκαιρίες που βρήκε. Ενδεικτικό είναι το xGoals των δύο ομάδων, δηλαδή τα γκολ που θα έπρεπε να πετύχουν με βάση τις ευκαιρίες που βρήκαν. Το ΑΠΟΕΛ λοιπόν ολοκλήρωσε το παιγνίδι με 2.12 xGoals και η Ανόρθωση με 1.74 xGoals. Στατιστικά, η μεγαλύτερη ευκαιρία που έχασε το ΑΠΟΕΛ ήταν με τον Καρώ στο 51’ καθώς μόνο εκείνη η φάση είχε xGoals 0.52. Αυτό σημαίνει ότι σε ακριβώς ανάλογες φάσεις, μία στις δύο καταλήγει τέρμα! Η μία λοιπόν που δεν κατέληξε σε τέρμα, ήταν… αυτή του Καρώ.

* Και οι δύο ομάδες είχαν ισοζυγισμένο παιγνίδι σε ότι αφορά τον τρόπο με τον οποίο επιτέθηκαν. Και το ΑΠΟΕΛ και η Ανόρθωση είχαν τις στιγμές τους και από τα δύο άκρα αλλά και από τον άξονα. Είναι αρκετά ισοζυγισμένος ο τρόπος με τον οποίο επιτέθηκαν στο παιγνίδι, αλλά η διαφορά βρίσκεται στο πόσο επικίνδυνη έγινε η κάθε ομάδα από την πλευρά στην οποία επιτέθηκε. Η Ανόρθωση λοιπόν δημιούργησε τις πιο επικίνδυνες καταστάσεις της όταν επιτέθηκε από δεξιά, από εκεί μάλιστα ήρθε και το πρώτο γκολ που πέτυχε. Το ΑΠΟΕΛ ήταν πολύ πιο επικίνδυνο όταν επιτέθηκε από τα αριστερά, καθώς από εκεί είχε τα μισά xGoal του αγώνα.

* Οι παίκτες της Ανόρθωσης κέρδισαν περισσότερες μονομαχίες στο παιγνίδι. Στις 241 μονομαχίες που είχαμε στον αγώνα, στις 123 επικράτησε παίκτης της Ανόρθωσης και σε 103 παίκτης του ΑΠΟΕΛ.

* Το ΑΠΟΕΛ προσπάθησε να παίξει περισσότερο στο ένας εναντίον ενός σε σχέση με την Ανόρθωση. Ενδεικτικά, οι παίκτες του ΑΠΟΕΛ επιχείρησαν 49 ντρίμπλες στο παιγνίδι με τις 21 να είναι επιτυχημένες, δηλαδή ποσοστό 43%. Στην αντίπερα όχθη, οι παίκτες της Ανόρθωσης επιχείρησαν 17 ντρίμπλες με τις 9 να είναι επιτυχημένες, ποσοστό που ανέρχεται στο 53%.

Ήταν ένα πρώτο ημίχρονο όπου τακτικά ο Τιμούρ Κετσπάγια κέρδισε κατά κράτος τον Σωφρόνη Αυγουστή και ένα δεύτερο ημίχρονο όπου για ένα 25λεπτο είδαμε το ΑΠΟΕΛ όπως το οραματίζεται ο Κύπριος τεχνικός.

Ο λόγος για το το ντέρμπι της προηγούμενης Πέμπτης στο ΓΣΠ όπου στο τέλος η Ανόρθωση πανηγύρισε μία σπουδαία νίκη με την οποία ανέβηκε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας και κάνει και αυτή όνειρα τίτλου.

Του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Τακτικά, ήταν ένα από τα πιο ενδιαφέρον παιγνίδια που παρακολουθήσαμε όλη την χρονιά.

Είναι αλήθεια ότι ο Τιμούρ Κετσπάγια εξέπληξε με τον τρόπο που παρέταξε την ομάδα του στο πρώτο ημίχρονο.

Και αυτό επειδή είναι γεγονός ότι στα εκτός έδρας ντέρμπι η Ανόρθωση συνήθως παρουσιάζεται πιο συμμαζεμένη ανασταλτικά με τις γραμμές της πίσω από τη μεσαία γραμμή.

Όμως όπως μας εξέπληξε όλους ο Τιμούρ Κετσπάγια, σίγουρα εξέπληξε και το συνάδελφό του στο ΑΠΟΕΛ ο οποίος είδε την ομάδα του από το 5’ μέχρι το 35’ να είναι έρμαιο στις ορέξεις της Ανόρθωσης και θα μπορούσε  το παιγνίδι να τελειώσει από εκεί αν ήταν πιο εύστοχοι οι παίκτες της ομάδας της Αμμοχώστου ή είχαν πιο καθαρό μυαλό στην τελική πάσα.

Είδαμε μία Ανόρθωση με οργανωμένη πίεση από πολύ ψηλά. Στο κλέψιμο του Λάζαρου στον Νταουσβίλι για παράδειγμα, αμέσως τρεις παίκτες της Ανόρθωσης ήταν στα όρια της περιοχής των γηπεδούχων.

Είδαμε μία Ανόρθωση που οι κεντρικοί αμυντικοί έβρισκαν με την πρώτη πάσα τον ελεύθερο παίκτη στα χαφ και αμέσως η μπάλα πήγαινε στα άκρα και το ανοικτό γήπεδο. Αρτυματάς και Χουσμπάουερ είχαν το καλύτερο τους φετινό παιγνίδι μαζί και αυτό φάνηκε αρκετά με την κυριαρχία της Ανόρθωσης στα χαφ.

Στην επανάληψη όμως είδαμε τα στοιχεία που θέλει να βλέπει από την ομάδα του ο Σωφρόνης Αυγουστή. Όλες οι γραμμές πολύ ψηλά στο γήπεδο, άνοιγμα του παιγνιδιού σε όλο το πλάτος, γέμισμα της περιοχής και από την επιθετική γραμμή αλλά και από τη δεύτερη γραμμή που πατούσε συνέχεια στο τετράγωνο.

Αυτό βοήθησε σε μεγάλο βαθμό και το γεγονός ότι με το καλημέρα της επανάληψης ο Τιμούρ Κετσπάγια έβαλε τρίτο κεντρικό αμυντικό, έφυγε έναν παίκτη από την επίθεση και «συμμάζεψε» πολύ πίσω τις γραμμές του, δίνοντας το δικαίωμα στο ΑΠΟΕΛ να ανανεώνει συνεχώς επιθέσεις.

Το SHOOTANDGOAL έχει στην κατοχή του μοναδικά στοιχεία για το παιγνίδι αυτό που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού, και θα αναλύσουμε σημαντικά μέρη του αγώνα με πίνακες και αριθμούς.

Η πίεση της Ανόρθωσης ψηλά αποτυπωμένη σε έναν πίνακα

Όπως αναφέραμε πιο πάνω, η Ανόρθωση στο πρώτο ημίχρονο πίεσε οργανωμένα πολύ ψηλά το ΑΠΟΕΛ και κατάφερνε συνεχώς να κλέβει εύκολα μπάλες και να ανανεώνει επιθέσεις. Κάποιος εκ των Χριστοφή, Λάζαρο και Ουάρντα ήταν συνεχώς ελεύθερος και η πρώτη πάσα από τα χαφ πήγαινε αμέσως πάνω τους, ενώ είδαμε και αρκετές συνεργασίες μεταξύ τους. Πάντως αξίζει να σημειώσουμε ότι σε σχέση με τα προηγούμενα παιγνίδια, οι δύο ακραίοι της Ανόρθωσης, Κορέια και Αμπαρτζουμιάν, δεν ανέβηκαν τόσο πολύ, ιδιαίτερα στο δεύτερο ημίχρονο. Οι συνεργασίες Ουάρντα και Κορέια απουσίαζαν από τα αριστερά καθώς ο Βραζιλιάνος διατηρούσε κάποια απόσταση μεταξύ του ιδίου και του Εντογκαλά που βρισκόταν στην πλευρά του ώστε να μην του δώσει το δικαίωμα σε σπριντ του να φύγει στο ελεύθερο γήπεδο. Ήταν ο Αμπαρτζουμιάν που είχε περισσότερα ανεβάσματα στο πρώτο ημίχρονο, συνδυάστηκε πολύ καλά με τον Χριστοφή ενώ είχε και την ασίστ στο πρώτο τέρμα της ομάδας του.

Ενδεικτικό για την πίεση που έβαλε ψηλά η Ανόρθωση είναι ο πιο κάτω πίνακας όπου αποτυπώνει τις μέσες θέσεις των παικτών των δύο ομάδων κατά τη διάρκεια του αγώνα. Βλέπουμε δηλαδή τους τέσσερεις παίκτες της Ανόρθωσης που αγωνίστηκαν ως βασική στην επιθετική γραμμή, να κινήθηκαν στο ίδιο πλάτος του γηπέδου, δείγμα της πολύ οργανωμένης πίεσης που έβαλε η Ανόρθωση από ψηλά.

Το πόσο η Ανόρθωση είχε μαζέψει τις γραμμές της στο πρώτο τέταρτο της επανάληψης, φαίνεται και από τον πίνακα που ακολουθεί. Βλέπουμε ότι οι γραμμές της Ανόρθωσης «συμπιέστηκαν» στα 43 μέτρα.

Πρακτικά, σε εκείνο το 15λεπτο όλη η Ανόρθωση ήταν μαζεμένη μέσα και έξω από την περιοχή του Λόρια. Καμία σχέση δηλαδή με το πρώτο ημίχρονο όπου στον πίνακα φαίνεται ξεκάθαρα το πόσο ψηλά πίεσαν οι φιλοξενούμενοι και το πόσο πίσω κράτησαν αυτοί με τη σειρά τους το ΑΠΟΕΛ. Ενδεικτικό ότι από το 16’ μέχρι το 30’, οι γραμμές της Ανόρθωσης είχαν απόσταση 66 μέτρα, δείγμα του πόσο ψηλά πίεσε.

Το δαιμονισμένο 15λεπτο του ΑΠΟΕΛ που δεν έφερε όμως τέρμα

Στην επανάληψη, το ΑΠΟΕΛ μπήκε με το καλημέρα με ένα τρομερά γρήγορο ρυθμό και είχε τις ευκαιρίες για να καταφέρει τουλάχιστον να ισοφαρίσει, όμως λίγο η αστοχία και περισσότερο οι επεμβάσεις Λόρια, κράτησαν το μηδέν για την Ανόρθωση. Ήταν τέτοια η πίεση που έβαλε το ΑΠΟΕΛ με την έναρξη της επανάληψης, με τον Τιμούρ Κετσπάγια να αναγκάζεται εσπευσμένα να προσθέσει τρίτο κεντρικό αμυντικό στην εντεκάδα του.

Όπως θα δείτε και από τον πίνακα που παρουσιάζουμε, το ΑΠΟΕΛ του 46’ μέχρι το 60’ ήταν συντριπτικό και ανανέωνε επιθέσεις συνεχώς. Σε εκείνο το δεκαπεντάλεπτο λοιπόν, η ομάδα της Λευκωσίας είχε 1.13 επιθέσεις ανά λεπτό τη στιγμή που το αντίστοιχο νούμερο της Ανόρθωσης ήταν μόλις 0.13!

Στο συγκεκριμένο πίνακα αποτυπώνεται και το πόσο επιθετικά μπήκε η Ανόρθωση στο γήπεδο στην αρχή του αγώνα, καθώς από το 1’ μέχρι το 15’ είχε 0.73 επιθέσεις ανά λεπτό και από το 16’ ως το 30’ είχε 0.80 επιθέσεις ανά λεπτό. Όμως το πιο επιθετικό τέταρτο και για τις δύο ομάδες ήταν αυτό του ΑΠΟΕΛ από το 46’ μέχρι το 60’. Από τη στιγμή που οι γηπεδούχοι δεν σκόραραν εκεί, η Ανόρθωση βρήκε τον τρόπο να περιορίσει σε κάποιο βαθμό την επιθετικότητα του ΑΠΟΕΛ και μαζί και με την κούραση των παικτών της ομάδας του Σωφρόνη Αυγουστή, η ομάδα της Αμμοχώστου κέρδισε χρόνο, κατοχή και ανοικτό γήπεδο στη συνέχεια.

Το ερώτημα γιατί ο Τιμούρ άλλαξε την τακτική που του… έβγαινε

Πάντως υπάρχει ένα μεγάλο ερώτημα για τον Τιμούρ Κετσπάγια σε ότι αφορά το παιγνίδι της Πέμπτης. Και αυτό είναι γιατί επέλεξε να αλλάξει τον τρόπο που αγωνιζόταν η ομάδα του σε τεράστιο βαθμό μάλιστα, την ώρα που φάνηκε ότι ο τρόπος που ξεκίνησε το παιγνίδι του βγήκε σε μεγάλο βαθμό. Ναι μεν το ΑΠΟΕΛ στην επανάληψη θα έμπαινε πιο δυνατά στο παιγνίδι καθώς βρισκόταν πίσω στο σκορ, όμως η Ανόρθωση έδωσε τόσο πολύ χώρο στους γηπεδούχους που τους επέτρεψε να ανεβάσουν μαζικά τις γραμμές τους και να ασκήσουν αφόρητη πίεση στην ομάδα του Τιμούρ Κετσπάγια.

Στο πρώτο ημίχρονο, για μεγάλα διαστήματα η Ανόρθωση έπαιξε με τη μπάλα κάτω, πρώτη μπαλιά συνεχώς με αποτέλεσμα να φθάνει πολύ εύκολα στην περιοχή του ΑΠΟΕΛ. Από το 30’ και μετά όμως οι παίκτες της αναλώθηκαν σε αρκετές μακρινές μπαλιές, μη επιτρέποντας έτσι στην Ανόρθωση να έχει την καλή απόδοση που είχε για 30 και κάτι λεπτά στο πρώτο ημίχρονο. Ενδεικτικός είναι και ο πίνακας που παρουσιάζουμε που φαίνεται το ποσοστό των μακρινών μπαλιών των δύο ομάδων σε σχέση με τις πάσες που επιχείρησαν. Είναι φανερό ότι μέχρι το 30’ και κάτι η Ανόρθωση έπαιξε με τη μπάλα κάτω, και σε κάποια σημεία ήταν ασταμάτητη, αλλά μετά αναλώθηκε σε πολλές μακρινές μπαλιές χωρίς αυτό να τις αποφέρει κάτι.

Μικρά μικρά από το παιγνίδι

* Η Ανόρθωση κέρδισε 2-0 το παιγνίδι αλλά και το ΑΠΟΕΛ δικαιούτο τουλάχιστον ένα τέρμα σύμφωνα με τις ευκαιρίες που βρήκε. Ενδεικτικό είναι το xGoals των δύο ομάδων, δηλαδή τα γκολ που θα έπρεπε να πετύχουν με βάση τις ευκαιρίες που βρήκαν. Το ΑΠΟΕΛ λοιπόν ολοκλήρωσε το παιγνίδι με 2.12 xGoals και η Ανόρθωση με 1.74 xGoals. Στατιστικά, η μεγαλύτερη ευκαιρία που έχασε το ΑΠΟΕΛ ήταν με τον Καρώ στο 51’ καθώς μόνο εκείνη η φάση είχε xGoals 0.52. Αυτό σημαίνει ότι σε ακριβώς ανάλογες φάσεις, μία στις δύο καταλήγει τέρμα! Η μία λοιπόν που δεν κατέληξε σε τέρμα, ήταν… αυτή του Καρώ.

* Και οι δύο ομάδες είχαν ισοζυγισμένο παιγνίδι σε ότι αφορά τον τρόπο με τον οποίο επιτέθηκαν. Και το ΑΠΟΕΛ και η Ανόρθωση είχαν τις στιγμές τους και από τα δύο άκρα αλλά και από τον άξονα. Είναι αρκετά ισοζυγισμένος ο τρόπος με τον οποίο επιτέθηκαν στο παιγνίδι, αλλά η διαφορά βρίσκεται στο πόσο επικίνδυνη έγινε η κάθε ομάδα από την πλευρά στην οποία επιτέθηκε. Η Ανόρθωση λοιπόν δημιούργησε τις πιο επικίνδυνες καταστάσεις της όταν επιτέθηκε από δεξιά, από εκεί μάλιστα ήρθε και το πρώτο γκολ που πέτυχε. Το ΑΠΟΕΛ ήταν πολύ πιο επικίνδυνο όταν επιτέθηκε από τα αριστερά, καθώς από εκεί είχε τα μισά xGoal του αγώνα.

* Οι παίκτες της Ανόρθωσης κέρδισαν περισσότερες μονομαχίες στο παιγνίδι. Στις 241 μονομαχίες που είχαμε στον αγώνα, στις 123 επικράτησε παίκτης της Ανόρθωσης και σε 103 παίκτης του ΑΠΟΕΛ.

* Το ΑΠΟΕΛ προσπάθησε να παίξει περισσότερο στο ένας εναντίον ενός σε σχέση με την Ανόρθωση. Ενδεικτικά, οι παίκτες του ΑΠΟΕΛ επιχείρησαν 49 ντρίμπλες στο παιγνίδι με τις 21 να είναι επιτυχημένες, δηλαδή ποσοστό 43%. Στην αντίπερα όχθη, οι παίκτες της Ανόρθωσης επιχείρησαν 17 ντρίμπλες με τις 9 να είναι επιτυχημένες, ποσοστό που ανέρχεται στο 53%.

aekaelanorthosisapoelapollondoksaehtnikosparalimniermiskarmiotissasalaminaomonoiaolympiakospafoslaligaserieapremiersuperleague

QUIZES

MC MEDIA NETWORK

Lifestyle

Lifestyle

Αυτές είναι οι νέες εμφανίσεις της Ομόνοιας (pics)

H Ομόνοια αποκάλυψε τις νέες εμφανίσεις για την σεζόν 2022-23. Σε ρόλο μοντέλων οι Λέζιακς που φόρεσε την πρώτη και κύρια εμφάνιση, τον Κακουλή που...

Η. Πιττάκας: «Δεν περίμενα αυτή την επιτυχία»

Ο προπονητής της Εθνικής Γυναικών, Ηρακλής Πιττάκας, μίλησε στον Super Sport FM 104,0 για την μεγάλη επιτυχία της κατάκτησης του χρυσού μεταλλίου στους Πανευρωπαϊκούς...

«Έβγαλε» την φωνή του ο Ζούρος σε τάιμ άουτ (vid)

Ο Ηλίας Ζούρος ήταν έξω φρενών με τους παίκτες του σε τάιμ άουτ της Γεωργίας και δη σε παιχνίδι κόντρα στην Ισπανία. Η Γεωργία...

Παρουσίασε τους νέους η Ομόνοια / Αποθέωσαν Κούσουλο – Φαμπιάνο (vid/pics)

Η Ομόνοια παρουσίασε το μέχρι στιγμής ρόστερ της ομάδας, με τον κόσμο να αποθεώνει νέους και παλιούς. Άνταμ Μάθιους, Μπρούνο Φελίπε, Μράντον Μπάρκερ και Μίλετιτς...

Advertorials